Skip to main content

Goedemorgen,

Ik ben benieuwd of VoLTE en VoWiFi is geactiveerd op mijn simkaart. Ik kan in mijn telefoon inmiddels VoLTE en VoWifi aanzetten maar het enige wat ik merk is dat wanneer ik VoLTE ingeschakeld houd, alle gesprekken anoniem binnenkomen. Dit is nu net wat ik niet wil…..   En ik heb begrepen dat WoWifi alleen werkt als VoLTE aanstaat.

Heeft dit iets te maken met de activering op mijn simkaart of is dit een softwarefout in mijn toestel Xiami Mi9?

Alvast dank voor uw reactie!

 

Met vriendelijke groet,

 

Rick van Dellen

Hallo @Rick.van.D , ik zie jouw toestel ook niet in de lijst staan van goedgekeurde toestellen door KPN:

Geschikte toestellen


@Rick.van.D Welkom! Bedankt voor je bericht. JanD heeft al een link gegeven naar de lijst met toestellen die door ons ondersteund worden voor VoLTE. Momenteel ondersteunen we dus (nog) niet alle toestellen die er geschikt voor zijn. Langzaamaan worden steeds meer toestellen toegevoegd aan de lijst. Ik zal de ontwikkelaars eens vragen of we de Xiaomi Mi9 binnenkort gaan toevoegen. 

 


Dankjewel @Lisa . Ik ben benieuwd naar het resultaat en hoop dat de Mi 9 toegevoegd gaat worden.


@Rick.van.D Ik heb een reactie ontvangen van de desbetreffende afdeling. Het is op dit moment (helaas) volledig in handen van Xiaomi zelf. Zij moeten zelf nieuwe software ontwikkelen voor de toestellen om VoLTE te gebruiken op ons netwerk. Xiaomi heeft alle documentatie en specs van ons en weet dus exact hoe ze VoLTE zouden moeten implementeren. Je kunt de wens om VoLTE te gebruiken dus het beste aankaarten bij Xiaomi zelf.

Kun je met deze info uit de voeten? Laat het maar weten als ik nog iets (anders) voor je kan betekenen. 

 

 


@Lisa dankjewel voor je informatie! Ik kan zeker hiermee verder. Ik ga Xiaomi ff berichtje sturen!


@Rick.van.D Veel succes! :sun_with_face:


Reageer