Skip to main content

Ik heb een Sony Xperia 1 IV en bij mij doet VoWifi het ook niet, ik heb contact gehad met Sony klantenservice en ze zeiden dat het aan de provider ligt die moeten het vrijgeven, dus het ligt niet aan Sony.

Echt jammer van KPN dat niet eens 20% van de toestellen niet ondersteund word omdat ze niet of weinig worden verkocht, en andere providers wel alles ondersteunt. Hopelijk word Sony wel binnenkort vrijgegeven.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

Is er al meer duidelijk?


Nog niet @Larsiehh,

Sony heeft er nog niks concreets over aangegeven, dus ik heb nog niks nieuws te melden 🙁


@Maja van KPN is er ondertussen al meer bekend? Ik heb sinds een week de Xperia 1 VI en ook hier werkt het niet met KPN. Test ik nu een andere simkaart van Odido bijvoorbeeld dan werkt het wel allemaal. Vanuit Tweakers begreep ik dat dit al sinds 2021 ook al speelt tussen jullie beiden? Voor wie VOWIFI belangrijk is, is overstappen naar een andere provider kennelijk de enige optie begrijp ik hieruit?


Heeft KPN inmiddels al wel een VoWifi provider profiel geleverd aan Sony om op te kunnen nemen in een toekomstige firmware update van hun smartphones?


Reageer