Skip to main content

Vorige week donderdag heb ik een nieuwe SIM kaart besteld welke vrijdag naar mij verstuurd is (tenminste dat stond  in de SMS die ik ontvangen heb. Tot op heden echter nog niks ontvangen. Ik zoek me nu al ongeveer een half uur kleurendoof op zoek naar iets wat op een telefoonnummmer of e-mail adres van de klantenservice lijkt. Allen nergens te vinden. Ook chatten met een robot kan blijkbaar alleen als je zakelijke klant bent. Hoe en waar kan ik navraag doen over mijn bestelling?

Chat zou gewoon moeten kunnen, maar het nummer van KPN is 0800 0402

 

Toevoeging: Overigens werkt de chat er vooral op om antwoorden online te regelen/aangeven zodat u zelf verder kunt, als je contact wilt met een medewerker is de chat een zeer gebruiksonvriendelijke tool (sorry) Is geen klacht, maar als je een KPN medewerker wilt spreken is bellen het snelst of als het geen prioriteit heeft het forum.


Als u bij Service klikt op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” staat een stukje naar beneden gescrolld

 

Regel het telefonisch

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, adviseren we je om ons vanaf je thuislocatie met een mobiele telefoon te bellen. Bekijk ons nummer