Skip to main content

Ik heb 2 nummers bij kpn, 1 is opzegbaar andere nog niet. Nu werd mij verteld dat ik 2 dagen voor de opzegdatum moest bellen en vragen mijn huidige nummer live te porteren. 

Nu al 3x gebeld en niemand weet hoe dat moet, terwijl ik duidelijk iemamd heb gesproken en mij dit heeft uitgelegd.

Hoe kan ik mijn huidige nummer koppelen aam het andere abonnement???

Gewoon een abonnement afsluiten bij een andere provider. Daar geef je aan dat je het nummer vanuit KPN wilt meenemen. Klaar.

Hallo ​@Sanny75 

Een beetje onduidelijk verhaal. Wil je de abonnementen verlengen bij KPN of wil je overstappen naar een andere provider?

Als je wilt verlengen bij KPN, ga dan naar https://www.kpn.com/shop/mobiel/verlengen/login/
Na een controle via sms kan je een nieuw abonnement voor dat nummer uitzoeken. Dat kan vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het einde van het lopende contract. Het nieuwe abonnement start dan aansluitend aan het lopende contract.

Als je naar een andere provider wil overstappen, ga dan naar hun website en kies daar een abonnement. Ook dat kan vanaf 4 maanden voor einde contract bij KPN. Geef dan aan dat je wil overstappen met nummerbehoud, dan regelt de nieuwe provider dat voor jou met KPN. Jouw contract bij KPN wordt door de nieuwe provider uit jouw naam opgezegd. Ook in dat geval zal het abonnement bij de nieuwe provider starten na afloop van het contract bij KPN, rekening houdend met een opzegtermijn van 1 maand.

Ik heb 2 abonnementen bij kpn, en wil bij kpn blijven.

Wil mijn nummer behouden, maar dit abonnement is nu opzegbaar ander abonnement met een ander nummer niet. 

Wil mijn huidige nummer op jet andere abonnement hebben. Heb iemamd gesproken bij kpn die zegt dat ze dat live porteren noemen, maar nu weet niemand hoe dat moet.

Wil je terug naar 1 abonnement en dan met het nummer van het aflopende abonnement?

Hoe (en of?) dat gaat weet ik niet. Dat kan je hier op de community zeker niet regelen.
Als het niet lukt via 0800-0402, ga dan langs bij een winkel → Vind een winkel | KPN.com

Ja ik wil idd terug naar 1 abonnement.

Dank voor je reacties

Hoi ​@Sanny75 .  Ik zie dat ​@RBxx  al prima advies heeft gegeven.

Ik vermoed dat de klantenservice dit voor jou kan regelen . Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen:

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

Succes!

Reageer