Skip to main content

vraagje, ik heb een nieuwe sim-kaart aangevraagd maar die 3 weken later nog niet ontvangen. Kijkend op de (digitale) factuur zie ik dat mijn oude huisadres nog steeds op de factuur staat, terwijl het adres voor de andere producten wel gewijzigd is.

 

Ik heb nu weer een nieuwe sim-kaart aangevraagd maar ben bang dat die weer op het verkeerde adres geleverd word. Wie kan mijn oude adres geheel verwijderen uit jullie systeem. In mijnKPN kan ik de mogelijkheid om mijn adres te wijzigen niet vinden

 

 

Groetjes

Saskia

Hi @Saskia74, als je adres nog steeds ‘verkeerd’ staat, zal de simkaart daar weer naar toe verzonden worden. Ik wil je dan ook aanraden om zo snel mogelijk een verhuizing door te geven via MijnKPN, dit kan daar wel :slight_smile:

Zodra het adres goed staat, kan je opnieuw een simkaart aanvragen en zal die wel op het juiste adres bezorgd gaan worden!


Hoi Maja, Het adres is al lang gewijzigd. Alle andere producten zijn gelinked aan ons nieuwe adres, alleen deze niet. Er is, denk ik, bij jullie iets niet goed gegaan. Moet ik nu een adreswijziging doorgeven van mijn adres waar we nu wonen naar het adres waar we nu wonen?


Je gaf aan dat het adres voor alle andere producten wel gewijzigd is, daar maakte ik uit op dat dit abonnement nog niet goed staat :wink:

Het factuuradres kan anders worden ingesteld dan het ‘gewone’ adres, ook het factuuradres kan je zelf wijzigen via MijnKPN. Dit adres hoort echter dus juist niét het adres te zijn waar een nieuwe simkaart naar toe wordt verstuurd, ik kijk daarom toch graag even met je mee.

Zou je het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? 


Welk opmerkingen veld bedoel je?


Als je naar je profiel toe gaat, heb je daar bijna helemaal onderaan een veld waar dit bij staat: Persoonlijke opmerkingen, daar mag je hem neerzetten :slight_smile: