Skip to main content

Ik heb een sms gehad, dat ik vanaf april elke maand 5gb extra ging hebben, waar kan ik dit terugvinden. Als ik in de app kijk, staat er gewoon 10gb ipv dan 15?

Tja dat vragen wij ons ook af!! Hier ook niets! 
hoe zit dat KPN?? 


Ik zie ze terug in mijnkpn. Data is van 20 naar 25 gb gegaan


Hoi! Bedankt voor jullie berichten hier. De bundels worden vrijwel meteen geactiveerd. Dat jullie de extra bundel niet zien, zoals @Dazzling1, is gek. Heeft de bundel überhaupt aangestaan @Kraandrijver en @Wesley.? Als jullie het goed vinden, kijk ik even mee. Kunnen jullie je gegevens invullen in het profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag :blush:


Abo voor april

 

Abo na april

 

zo zie ik het nu


Goedemiddag, ik heb gister telefonisch contact gehad, en het was inderdaad zo dat ik hem nog niet ontvangen had. Samen met een collega van jullie hebben we een oplossing gevonden. In mijn kpn kan ik het alleen nog niet zien, ook niet nadat ik de app opnieuw geïnstalleerd had. 
 
Bedankt voor uw reactie,

wesley 


Goed om te horen @Wesley.. Mocht het volgende maand nog niet goed zijn, dan kijk ik graag met je mee!Â