Skip to main content

waarom is de tenaamstelling van de factuur veranderd sinds de overname van XS4all?

en waarom kan ik geen factuur voor mobiel abonnement zien?

waarom is de tenaamstelling van de factuur veranderd sinds de overname van XS4all?

 

Goede vraag. Ga ik me helemaal bij aansluiten! Dit probleem heb ik dus ook. Niet privé (daar is niks veranderd wat tenaamstelling betreft, alles prima). Maar bij ons bedrijf. Daar hebben wij uit het verre verleden nog ergens een simpele aansluiting van XS4ALL. Die facturen gingen altijd naar 'Bedrijfsnaam BV, Naam contactpersoon'. Nu staat er alleen nog 'Naam contactpersoon'. Niet alleen dat dit problemen geeft op onze boekhouding, maar dit klopt natuurlijk gewoon niet. Als je dan belt met XS4ALL dan krijg je te horen, dat dit een bekend probleem is. Maar dat dit niet zomaar op te lossen valt. Hiervoor zou je eerst een formulier 'contractovername' moeten indienen. Contractovername? Dacht het niet. Waarom ook. Die contract staat helemaal niet op naam van de contactpersoon, dat hebben jullie pas bij de overgang naar KPN van gemaakt door de bedrijfsnaam eruit te slopen. Wij zijn dus nu al drie maanden bezig om dit goed te zetten. Maar nog steeds geen succes. Als iemand dus een idee heeft om dit te sneller voor elkaar te krijgen: ik hou me aanbevolen!


Hoi, 

Dit is zeker een goede vraag, waar ik ook zo geen antwoord op heb. Al begrijp ik dat het een bekend probleem is. Ik ga dit eens uitzoeken. Ik kom er later op terug. 

 

@elger25, wat betreft de mobiele factuur. Heb je jouw mobiele nummer gekoppeld aan MijnKPN


Ik heb even navraag gedaan. Je kan even bellen met 0203987666. Dan kan de bedrijfsnaam weer toegevoegd worden.