Skip to main content

Ik heb een ex Telfort abo, 2000 mb en 150 sms/belminuten.

Bij  een hoger MB abo kan je voor 1 euro extra pm wel onbeperkt bellen/sms krijgen.

in vergelijk met andere providers is KPN al een stuk duurder, dus ik overweeg toch maar om over te stappen. Ivm Corona bel ik nu veel meer (en ik denk meer mensen)

 

 

Er bestaan geen Telfort mobiele abonnementen meer, behalve voor diegenen die nog een oud abo hebben. Verlengen kan dus alleen met de huidige (Hussel) abonnementen van KPN.

Heb je thuis Telfort of KPN?
Dan is Hussel 2 GB (2000 MB) met onbeperkt bellen/sms slechts € 15.


Nee helaas kunnen wij alleen op caiway :(

 


Mijn verlengaanbod is belachelijk veel duurder, zelfde MB’s en min/sms zouden 8,25 euro duurder worden

 

wordt het toch tijd KPN te verlaten…..


2 GB met onbeperkt bellen en sms-en zonder thuisaansluiting is € 20. Daar hoort ook een gratis 24/7 helpdesk bij. Die is ook v.u. het buitenland bereikbaar maar dan tegen bundelgebruik.

De internetbundel gebruik je alleen als je geen verbinding met een wifi-netwerk hebt.

Als je ook KPN (of Telfort) Thuis hebt zijn de abonnementen (toestellening laten we uiteraard buiten beschouwing) prima in prijsstelling.

Zonder Thuis product is het best prijzig en biedt de roze collega al meer voor minder (5 GB, maar dan niet onbeperkt bellen maar 120 minuten slechts. Wel onbeperkt sms, maar vaak gebruikt met toch al Whatapp voor berichten). Bij de rode collega heb ik niet gekeken. Overige providers, zonder eigen netwerk, zijn voor mij persoonlijk sowieso al buiten beschouwing daardoor.


@Liesbeth123 Welkom op het forum. Ik snap dat je gezien de omstandigheden dan graag meer wil bellen. De abonnementen die Peter aandraagt zijn daar ook uitermate geschikt voor. Mocht je liever niet willen switchen dan kun je ook overwegen om vaker te bellen via bijvoorbeeld Whatsapp als je verbonden bent via de Wifi.


Nog even dit. De abo's bij KPN zijn niet alleen vanwege bv 24 uur 7 dagen helpdesk iets duurder dan bv T-mobile. T heeft bij het 5 GB abonnement bv. slechts 120 minuten bellen. Dat is zelfs bij het 10 GB abonnement het geval.


Reageer