Skip to main content

Sinds juni heb ik problemen met mijn Iphone 11 met KPN verbinding, ik kan niet worden gebeld of de verbinding klapt er ineens uit. Sinds juli heb ik maar KPN gebeld en een ticket is aangemaakt. We leven bijna in oktober en er is nog steeds geen oplossing geboden! 

Ik ben bijna elke week voor een update, de ene keer hoor ik nog 2 weken dan hoor ik weer ik weet het niet, dan hoor ik dat een expert team er mee bezig is maar niemand binnen KPN kan daar contact mee maken met dat NSSD team en men weet ook niet de status. 

Een aantal collega's gaven al aan dat KPN nu klanten een financiele compensatie of een nieuw toestel als compensatie geeft maar ook daar hoor ik helemaal niets meer van. Ik heb zelf een keer nadat ik zelf belde vernomen dat mijn ticket al was gesloten! Zonder oplossing, zonder communicatie van KPN. 

Ik heb ook een keer al een klacht ingediend, maar ja ook het klachtenteam zegt dat ze geen contact kunnen leggen met NSSD team en dus niets weten. Als klant verwacht je toch dat afdelingen samen werken om de klant te bedienen! Nadat ik de klacht had ingediend, kreeg ik 1 sms met de inhoud dat ze er mee bezig zijn. 

Hoe lang moet je als betalende klant nog wachten??!! En wat moet ik doen voordat KPN mij contacteert met een oplossing! 

Ik ben ten einde raad en hoop via dit kanaal wel dat iemand van KPN snel contact opneemt. Zie dit svp als een mega klacht. 

Sinds juni heb ik problemen met mijn Iphone 11 met KPN verbinding, ik kan niet worden gebeld of de verbinding klapt er ineens uit. Sinds juli heb ik maar KPN gebeld en een ticket is aangemaakt. We leven bijna in oktober en er is nog steeds geen oplossing geboden! 

Ik ben bijna elke week voor een update, de ene keer hoor ik nog 2 weken dan hoor ik weer ik weet het niet, dan hoor ik dat een expert team er mee bezig is maar niemand binnen KPN kan daar contact mee maken met dat NSSD team en men weet ook niet de status. 

Een aantal collega's gaven al aan dat KPN nu klanten een financiele compensatie of een nieuw toestel als compensatie geeft maar ook daar hoor ik helemaal niets meer van. Ik heb zelf een keer nadat ik zelf belde vernomen dat mijn ticket al was gesloten! Zonder oplossing, zonder communicatie van KPN. 

Ik heb ook een keer al een klacht ingediend, maar ja ook het klachtenteam zegt dat ze geen contact kunnen leggen met NSSD team en dus niets weten. Als klant verwacht je toch dat afdelingen samen werken om de klant te bedienen! Nadat ik de klacht had ingediend, kreeg ik 1 sms met de inhoud dat ze er mee bezig zijn. 

Hoe lang moet je als betalende klant nog wachten??!! En wat moet ik doen voordat KPN mij contacteert met een oplossing! 

Ik ben ten einde raad en hoop via dit kanaal wel dat iemand van KPN snel contact opneemt. Zie dit svp als een mega klacht. 

Erg om te horen. Dit is helaas de realiteit voor vele klanten met een iPhone 11 of SE.

Tickets worden gesloten, mensen horen dat ze na een week gebeld worden en horen vervolgens dat het nog wat weken extra kan duren. En wanneer een iPhone 11 eindelijk bij Reconext is voor de ruil, kan dat tegenwoordig ook weken duren… Heb je dus maandenlang geen bereik en daarna nog weken geen telefoon. Het is een chaos bij KPN en ze proberen dit alles in de doofpot te doen. Ben bang dat je niet een heel nuttig antwoord van de moderators kan verwachten, want zij mogen/kunnen ook niks voor je doen. Het is ‘intern’ besproken, whatever that means.

Beste @Sh., welkom! Wat ontzettend naar om te lezen dat jij deze ervaring hebt! Ik ben het helemaal met je eens dat dit veel te lang duurt. Op het moment dat jouw ticket in behandeling wordt genomen, zal er contact met je opgenomen worden. Mocht er in jouw geval sprake zijn van recht op compensatie, dan zal je dit zeker weten krijgen. Dat zal een maand of twee na de oplossing dan in orde gemaakt worden. 

De collega's van de klachtenafdeling kunnen inderdaad helaas het proces niet versnellen. Excuses hiervoor!

Inmiddels is het weer drie weken verder en nog geen steek verder, ach en wee wederom met KPN

Beste @Sh., welkom! Wat ontzettend naar om te lezen dat jij deze ervaring hebt! Ik ben het helemaal met je eens dat dit veel te lang duurt. 

Het duurt voor iedereen die met deze problematiek te maken heeft, véél en véél te lang. Dus: wat en wanneer gaat kpn doen om het proces te versnellen? 

Reageer