Skip to main content

Het is bijna niet te filmen hoe er bij jullie met mijn bestelling wordt omgegaan. Op 27 mei 2 bestellingen gedaan van een IPhone SE white ( voor mijzelf) en een IPhone SE black ( voor mijn zoon) . Mijn iPhone is keurig geleverd 2 dagen later. 
Voor die van mijn zoon is 2 maal een bezoekafspraken gemaakt zonder dat de telefoon bij de leverancier is afgeleverd. Daarna zelf actie moeten nemen en tot op heden na verschillende beloften van jullie kant niets gehoord. Status onbekend, wel voorraad en order is niet te annuleren!? Lees het logboek onder mijn klantgegevens maar na. Helaas de meneer die mij goed leek te helpen is zijn belofte om mij uiterlijk vandaag terug te bellen Ook niet nagekomen. Komt nog eens bij dat ik vandaag bericht kreeg dat mijn toestel niet is afgeleverd en vermist is! Deze heb ik al een maand! DIE VAN MIJN ZOON IS ER NOG STEEDS NIET! Ik wil graag dat iemand nu contact opneemt die mij gelijk kan helpen!

Hallo Benthor, welkom terug op het forum. Hoewel het zeker kan voorkomen dat levering van een bepaald toestel wat langer kan duren in verband met voorraad lijkt het hier inderdaad niet helemaal lekker te lopen. Of ik je gelijk kan helpen kan ik niet garanderen, maar we gaan in ieder geval een kijkje nemen wat er aan de hand is. Je hebt op je forumprofiel beide 06-nummers ingevuld, dank daarvoor. Ik wil je echter vragen om ook de rest van je profiel (NAW gegevens) in te vullen. Deze gegevens hebben we nodig ter verificatie. Reageer hier als je dit gedaan hebt, dan gaan we aan de slag.


Hi @Benthor, ben je inmiddels via een andere weg meer te weten gekomen over het toestel? Of kunnen we nog iets voor je betekenen? Zou je in het laatste geval de rest van je profiel in willen vullen?


Ik ga er van uit dat je het via een andere weg hebt geregeld @Benthor, mocht je toch nog hulp willen vanaf onze kant, dan hoor ik het uiteraard graag!