Skip to main content

Abonnement mobiel aangepast op 29 april, het staat juistĀ vermeld in MijnKPN onder Abonnement, Mobiel. Alleen onder Mobiel, Overzicht staat nog de oude abonnement vermeld. Wanneer gaat het nieuwe abonnement in?

Hoi @IlseG, goed dat je even contact met ons opneemt.

Heb je een bevestiging van jouw wijziging gekregen? Hierin staat ook wanneer de wijziging in gaat.

Als je wilt, kan ik voor je nakijken hoe het in het systeem staat.Ā Zou je je forumprofielĀ willenĀ aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN?Ā Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ā€˜persoonlijke opmerkingenā€™. DeĀ gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.


Hallo Denise,Ā 

Ik heb op 29 april om 13:53 een mail van KPNĀ ontvangen wegens "De voordelen van uw telefoonnummer 0651798814 zijn veranderd" met daarinĀ "UĀ hebt iets aangepast aan uw KPN Mobiel abonnement"Ā omdat ik een ander abonnement heb gekozen.Ā 

Verder, zoals hierboven staat zie ik het nieuwe abonnement inĀ MijnKPN onder Abonnement, Mobiel staan met een einddatum van 28-04-2024.

Ā 

Dank voor het meekijken.


Hoi Denise, mijn nieuw abonnement is ingegaan op de dag dat de nieuwe factuurmaand inging.

Niet onlogisch, lijkt mij, maar wel verwarrend gezien de vermelde ingangsdatum nieuw abonnement van 29 april 2022.

Ā 


Ah, fijn om te lezen dat het ā€˜probleemā€™ zichzelf opgelost heeft. Veel plezier met jouw nieuwe abonnement. :)