Skip to main content

Hallo,

 

Ik wacht nog steeds op een credit i.v.m. een fout van jullie van € 216,-. Wanneer kan ik deze en de terugstorting ontvangen? Is meermaals al contact over geweest. 

 

Aangezien jullie niet meer mailen met klanten of hun überhaupt updaten, moet ik hier nu zelf weer voor de 5de keer achteraan informeren. 

 

Dank voor de SERVICE

Welkom op het forum @Henk-mobiel !

Ik ga voor je op zoek wat er aan de hand is, als je hiervoor nog wel je profiel compleet zou willen maken? Ik mis nog enkele gegevens waaronder je huisnummer. Als je bij het opmerkingenveld in je profiel ook nog de laatste 3 cijfers van je IBAN zou willen neerzetten ter verificatie?

Geef je een gil zodra je het klaar hebt?


Dag Nico,

 

Bedankt voor je reactie. Laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer zijn ***. De rest aangevuld in mijn profiel.

 

Even een korte samenvatting:

 

Oktober heb ik gebeld met jullie en heb mijn abonnement aan laten passen naar onbeperkt bellen. David melde mij dat het vanaf november zou zijn ingeregeld. 

 

Medio december ontving ik de melding dat mijn bel bundel op was. Dit kan natuurlijk niet, dus wederom gebeld met jullie. Wederom David gesproken, maakte zijn excuus, en heeft handmatig een tegoed toegevoegd voor het restant van december.  Wederom de toezegging gedaan dat het nu goed zou zijn vanaf januari. De extra bel kosten in december zijn € 24,-. 

 

Maarrrrr..   Of kan je het al raden Nico? In januari ontvang ik een mail nota bene… : Let op: U maakt hogere verbruikskosten….

 

Heb even tot 10 geteld, en nog een keer met jullie gebeld. Wederom gezegd dat het goud zou komen. 

Het onbeperkt bellen is goed goed ingeregeld. alleen zitten we met:

 

Extra belkosten december € 24,-

Extra belkosten € 216,-

Totale extra kosten € 240,- 

 

Deze zijn door jullie reeds geïncasseerd. 

 

Maandag wederom gebeld met jullie, omdat ik nog geen credit in mijn portal klaar zie staan. Een vrouwelijke collega nam het serieus op, maar zag verder niets in het systeem staan over toezeggingen. Wellicht kunt u zich voostellen, hoe ik daarop reageerde….. De dame liep duidelijk op tegen interne procedures, met de beste wil van de wereld kon ze me geen toezeggingen doen. Wel een toezegging gehad dat ze er bij mij op zou terugkomen via telefoon of mail. 

 

Wat ik vervelend vind, is dat ik steeds het gevoel krijg, dat de medewerkers van de klantenservice me willen helpen, maar intern tegen muren aanlopen. Een fout maken, geen probleem. Nog een keer een fout maken, ook geen probleem. Nog een keer, zelfs dan ben ik niet de moeilijkste. 

 

Mijn verzoek is dan ook (voor de 3de keer) om het teveel betaalde bedrag voor het eind van de maand terug te storten en/of te verrekenen met mijn factuur van februari. 

 

Mocht dit dossier nu hangen op een manager die ergens toestemming voor moet geven, dan hier een persoonlijke note aan die manager. Regel het, doe je ding en maak een klant blij en geef hem ZIJN geld terug voor 1 maart. Of mag ik bij jou aan het einde van de maand komen eten? ;-)

 

Nico, bedankt alvast, heb er (nog steeds) het volste vertrouwen in dat dit goed gaat komen voor eind februari. Toch??

 

Met vriendelijke groet,

 

En KPN klant. 

 

admin: rekeningnummer onzichtbaar gemaakt


Dag Nico,

 

Zonder negatief te doen……….. nog he le maal niks gehoord..

 

Zijn er überhaupt afspraken met jullie te maken?

 

Nou, verras me vandaag eens met goed nieuws.

 

Thanks!


Hoi @Henk-mobiel  Ik heb het direct aan mijn collega doorgegeven, zij heeft dit verder opgepakt en bij haar manager neergelegd om het tot op de bodem uit te zoeken. Ik heb mijn collega zojuist verzocht om je persoonlijk op de hoogte te stellen. Ik kan haar rooster helaas niet in zien dus durf zo niet te zeggen of zij aan het werk is op moment van schrijven.


Goed om te melden, dat deze case is opgelost.

 

Zou mooi zijn als KPN haar klantenservice verbetert, zodat het voor zowel klanten als medewerkers prettiger wordt om problemen opgelost te krijgen. 

 

Want een probleem moet gezien worden als KANS om het verschil te maken.

 

Bedankt voor het oplossen van het dossier iig!