Skip to main content

Ik zit al jaren bij Telfort. Nu is dat Kpn geworden. Heb nooit internetbundel bij mobielabonnement gehad. Wil dat nu gaan wijzigen. Mijn vraag is dan ook of je dan nog dubbele data krijgt aangezien ik ook kpn thuis heb

Bij KPN zijn er nu alleen Hussel abonnementen. Dit zijn de voordelen van Hussel.

https://www.kpn.com/hussel/voordelen.htm

 


Maar ik kan wel gewoon mobiel abo wijzigen zonder dat er verder iets veranderd aan mijn kpn thuis


Ik heb onlangs mijn TFT 2018 abo gewijzigd. Van 0mb/150min/onbeperkt sms naar 2000mb/150min/onbeperkt sms. Nu is mijn vraag. Neem ik overgebleven mb's mee naar volgende maand want dat was tot nu toe wel het geval met minuten

 

Admin: topic samengevoegd met je al bestaande topic


Nee, bij KPN vervallen niet verbruikte MB's aan het eind van de maand.


@Truckertje Als je wisselt tussen de TFT -abonnementen welke je hieronder ziet en wat maandelijks kosteloos mag wel.Als je ook nog TFT CombiVoordeel hebt krijg je zelfs twee keer zoveel data als hieronder ,allemaal drie maanden houdbaar!
Wat @wjb bedoeld is dat je ,als je een duurder KPN Mobiel abonnement neemt, je al je kortingen en voordelen verliest, dus ook de mogelijkheid je overgebleven data twee extra maanden mee te nemen.

 

 


Ik heb combi voordeel van Telfort. En duurder abo gepakt. Dus????


Hi @Truckertje, goed dat je even een topic hiervoor start! Het kan soms een beetje verwarrend zijn, alle mogelijk voorwaarden. Ik ga het even voor je checken! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?