Skip to main content

1½ jaar geleden in mei startte ik een onbeperkt mobiel abonnement bij KPN en ik maakte de vergissing, kuch, voor 2 jaar te kiezen. Nu zijn de kosten van dat abonnement gestegen tot €34.69 per maand. Had ik voor 1 jaar gekozen dan was ik nu met het nieuwe Unlimited50 een stuk goedkoper uit geweest.

Wat moet ik doen als ik wil verlengen?

Toch maar weer 2 jaar als dat in eerste instantie goedkoper lijkt net als vorige keer, of nu 1 jaar?

Hoi ​@PPT. Bedankt voor je vraag over het verlengen van je mobiele abonnement bij KPN!

Je kunt je abonnement eenvoudig verlengen via onze verlengshop. Wil je graag advies op maat over je verlenging? Dan kun je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. We bellen je graag terug op een moment dat jou goed uitkomt. Liever persoonlijk advies? Bezoek dan een van onze KPN-winkels, waar mijn collega's je graag verder helpen.

Ik hoop dat dit je verder helpt! Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het ons gerust weten.

Ik denk dat ik begin januari maar eens naar een winkel ga. Misschien kan ik voor elkaar krijgen dat ik al eerder kan omzetten naar unlimited50. 

Ik denk dat ik begin januari maar eens naar een winkel ga. Misschien kan ik voor elkaar krijgen dat ik al eerder kan omzetten naar unlimited50. 

@PPT 

Zoals je eigenlijk zelf al aangeeft. Is verlengen met één jaar vaak slimmer. Want dan kun je na één jaar alweer gebruik maken van de dan geldende tarieven. Kies je voor twee jaar, dan heb je ook tweemaal te maken met een prijsverhoging per 1 oktober. 

Dan lijkt het erop dat niet alleen het nieuwe Unlimited50 een factor is maar als ik daarvoor kies en blijf kiezen kan 1 jaar uiteindelijk goedkoper zijn. Ik ben heel erg tevreden met de kwaliteit die ik krijg maar dit is dan wel een vreemde strategie van KPN. 

1½ jaar geleden in mei startte ik een onbeperkt mobiel abonnement bij KPN ...

Wat moet ik doen als ik wil verlengen?

Eerst nog een half jaar wachten.

Misschien kan ik voor elkaar krijgen dat ik al eerder kan omzetten naar unlimited50. 

Dat kan je vergeten. KPN zou wel gek zijn.

Reageer