Skip to main content

Ene K. Cornak sluit vorig jaar contract af met KPN en betaalt nooit. Kornak geef adres van mijn overleden moeder op als zijn adres. KPN stuurt aanmaning dus gebeld, gaan het regelen “want dat kan natuurlijk niet”. Niks geregeld dus, want wat wel komt zijn brieven van incassobureaus. Eerste bureau gebeld en die zouden het regelen. Nu een ander, fairincasso die wanneer ik bel, aangeeft binnen 5 dagen wel te reageren. Ongelooflijk. Wat een geweldige klantenservice. Ik ben zakelijk klant, dat gaat prima, maar dit is ronduit belachelijk en nergens online te vinden hoe dit kan worden gefixt. De bot begrijpt ook niets, zou doorverbinden maar doet dat ook niet. 

Hi @Incassobureau, wat flauw dat je met deze situatie te maken hebt gekregen :slight_frown:

Zou je het betreffende adres in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Ik heb nog geen reactie van je gezien @Incassobureau, kan ik je hier nog bij helpen of is het inmiddels via een andere weg opgelost? Hoor het graag!


Ik heb  ene Valencia van het incassobureau aan de lijn gehad. Met de belofte dat ze het zou fixen. Nog geen nieuwe aanmaning gekregen. Dus hopelijk gaat het deze keer eindelijk goed Maja…..


Wel erg droevig dat je met dit soort klachten nergens terecht kunt bij de KPN. Ook niet zakelijk. Geeft mij wel te denken…...


Wel erg droevig dat je met dit soort klachten nergens terecht kunt bij de KPN. Ook niet zakelijk. Geeft mij wel te denken…...

Je kunt hier gewoon terecht, ik vroeg om het adres zodat ik hier even verder in kon duiken :wink: Zo lang ik die niet weet, kan ik niet verder op onderzoek uitgaan.

Maar als ik het goed begrijp, gaat het incassobureau er nu mee aan de slag, dat is ook goed natuurlijk!