Skip to main content

Goedemiddag

Mijn internet op mijn mobiel valt een aantal keren per dag weg. Werkt alleen weer als ik de telefoon opnieuw opstart. Alle instellingen zijn in de winkel al nageken.

Hoi @Jop Rutten, welkom op de community. Als de verbinding wegvalt ben je niet bereikbaar, dat is niet fijn natuurlijk. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Wat voor telefoon heb je precies? Heb je in de winkel ook een nieuwe simkaart gekregen? Merk je dit overal, of op een specifieke locatie?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Ik heb een s24 net nieuw. Inmiddels sim wissel gedaan en een nieuw toestel gekregen. Maar dit helpt nog steeds niet. Heb 3 keer per dag geen verbinding en waar maakt niks uit. Heb alles al geprobeerd


Om met je mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Wat heb je precies geprobeerd? Je zegt 'alles’, maar daarmee weten we niet wat precies. Anders kan je ons echt beter bellen.


Alle instellingen zijn bekeken door de winkel en die staan goed.

Nieuwe sim kaart

Nieuwe telefoon.

Wat voor opties zijn er nog meer

 


@Jasper van KPN ik zie op de dit forum dat er meer mensen last van hebben dat de s24 reeks niet goed werkt op de 5g van kpn. Het internet blijft wegvallen en zoals ik al liet weten staan alle instellingen goed en is er al een simwissel gedaan


Ik heb er ook een aantal berichten over gezien, maar het is geen centraal iets. Ik denk dat het het beste is om ons te bellen op 0800-0402. Een collega kan dan samen met je kijken en als het daarbij nog net lukt kan er direct een melding voor de technische dienst worden aangemaakt.


@Jasper van KPN goedemorgen ik heb al gebeld met de klantenservice en die gaf aan dat het probleem bekend is bij jullie en dat ze er mee bezig zijn er waren al meerdere tickets aangemaakt. Alleen gaf die aan dat hij niet verwacht dat het binnen 2 weken opgelost is. 


Helemaal goed, dan ligt het al bij de juiste partij en kunnen we dat het beste afwachten.


Reageer