Skip to main content

Gisteren, 16 juli 2024, voor de 2e keer contact gehad met kpn en toen is er een ticket aangemaakt. 

Ik heb al 3 weken last van dat het netwerk wegvalt als is buiten ben. Ik heb dan ineens een E netwerk. Niks werkt meer. Kan nergens gebruik van maken, zoals internet bankieren, parkeer app etc op dat moment. Jammer genoeg leven we in een maatschappij dat we internet nodig hebben, maar dan wil ik daar ook gebruik van maken. 2 weken geleden gebeld met kpn en toen werd er gezegd dat er geen storing was en dat ik maar mijn mobiel aan en uit moest zetten( dit had ik al meerdere keren op een dag gedaan) 

Ik kreeg gisteren te horen dat kpn op de hoogte is van het probleem en dat het blijkbaar als sinds mei speelt en dat ze ermee bezig zijn.

Ik zie veel meldingen over de iPhone maar ik maak gebruik van een Samsung en het ligt niet aan mijn telefoon want thuis heb ik er geen last van. 

Buiten moet ik steeds mijn mobiel aan en uitzetten en dan heb ik ongeveer 30 seconden internet en het ligt er weer uit. Ook moet ik steeds handmatig het netwerk selecteren en dan valt het weer weg. 

Tijdens telefoon gesprekken valt ineens de verbinding weg of ik kan niet bellen of gebeld worden. 

Dit wordt nu wel irritant. En ik weet dat ik niks anders kan doen dan hier klagen erover want ik moet maar wachten tot kpn het heeft opgelost. 

Het is dus niet alleen de iPhone of de Samsung s24, maar in mijn geval ook andere series van de Samsung. Ook in mijn omgeving hebben meerdere mensen hier last van.

Dit moet echt opgelost worden, want zodra ik de deur uitloop heb ik dit probleem.

Hi @B42 en welkom bij de KPN Community. Fijn dat je hier al voor gebeld hebt en er een ticket voor is aangemaakt.

We zien op het forum ook dat het om verschillende toestellen gaat, dus onze technische dienst is dit aan het onderzoeken. 
Je krijgt na 10 á 15 werkdagen bericht van de technische dienst hierover per SMS en in de tussentijd word je ook op de hoogte gehouden.

Houd ook onze storingspagina in de gaten. Als je daar doorklikt op mobiele problemen dan zal je daar ook de voortgang zien. 

Hopelijk is er dan snel concreet nieuws, al besef ik me dat het al lang speelt. 
Excuses voor het ongemak.


Misschien moet ik dan maar ook wachten met mijn abbonement te betalen aangezien ik toch geen gebruik kan maken van de diensten waar ik voor betaal. Maar ja dat kan natuurlijk niet, want dan is kpn wel heel snel met contact opnemen en de boel blokkeren. Dit probleem is er al sinds mei en dat zou nu toch echt wel opgelost moeten zijn. Hier zou kpn 24/7 mee bezig moeten zijn! 


Hier het zelfde probleem maar dan op iphone. Zie dat het al sinds 16 juli speelt. Ik kan alleen bellen als mijn wifi uit staat. Terwijl ik niet via wifi bel… krijgen het niet gevonden. Dit schiet niet erg op. Ga zelf maar op onderzoek uit, helpdesk kan me niet helpen blijkbaar.


Hier het zelfde probleem maar dan op iphone. Zie dat het al sinds 16 juli speelt. Ik kan alleen bellen als mijn wifi uit staat. Terwijl ik niet via wifi bel… krijgen het niet gevonden. Dit schiet niet erg op. Ga zelf maar op onderzoek uit, helpdesk kan me niet helpen blijkbaar.

Ja het is toch te gek voor woorden. Van kpn begreep ik dat dit probleem al sinds mei speelt. Als ik mijn wifi uit zet dan kan ik helemaal niks meer. Geen netwerk, bellen lukt pas nan4 of 5 keer en dan valt het tijdens een gesprek nog wel. Ook met wifi aan. Ik bel niet met wifi. Maar mijn kpn netwerk verdwijnt steeds. Wordt er echt strontziek van 


Ja, klopt. Ik hou je op de hoogte als ik wat verder ben gekomen. Balen dit.


Ja, klopt. Ik hou je op de hoogte als ik wat verder ben gekomen. Balen dit.

 Ik heb net weer gebeld omdat ik echt een belangrijk telefoongesprek had en de verbinding steeds weg viel. Ik was er toen echt klaar mee. Ik moest tot 7x toe de klantenservice bellen omdat het netwerk het niet deed en weer niet kon bellen. Ze heeft weer een ticket aangemaakt. En hetzelfde gesprek dat ze ermee bezig zijn. En ik snap dat ze bij de klantenservice er niks aan kunnen doen ,maar vraag me toch echt af wat kpn er echt aan doet


Ik heb er ook al vanaf mei last van. Mobiel internet valt meerdere keren per dag uit. Ik heb een Xiaomi t13 met Android systeem. Heel irritant allemaal. Kpn die hier iets mee aub!


Reageer