Skip to main content

Kijk mij een waarschuwing sturen hebben jullie  tijd voor, maar om te reageren op mijn klacht/topic dat kan niet. ik wacht al maanden

Wat ben  ik blij als ik straks alle kpn diensten de deur uit heb gegeooid.

beste mensen weet waar je aan begint, klanten serice is er niet voor jou maar voor kpn om iedereen af te wimpelen.

 

HEBBEN MEER MENSEN DEZE ERVARING WAS IK TOCH EEN BENIEUWD NA

DAAROM DIT TOPIC GEOPEND :)

 

Hallo Helmond, ik begrijp uit je reacties dat je gefrustreerd bent. Dat is erg jammer. Hopelijk kunnen we daar verandering in brengen. Jouw topic komt binnen afzienbare tijd aan de beurt. Tot die tijd wil ik je vriendelijk verzoeken om niet in andermans topics dezelfde vraag/verzoek te posten. Dat gaat tegen onze huisregels in! Ik heb je post in een topic die ik in behandeling heb verwijderd, dit levert geen bijdrage aan het probleem / vraag van de topic starter. Dit wordt als topickapen gezien, en niet in dank af genomen door de community.

Je bent nieuw hier op het forum, neem gerust de huisregels door: https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/bekijk-de-kpn-forum-huisregels-204741

Mocht je hieraan niet houden, dan zijn we genoodzaakt maatregelen te treffen. Zoals een tijdelijke 'ban'. Dat zou jammer zijn, dan duurt het alleen maar langer voordat je wordt geholpen.

Gr, Nadia - kpn forum moderator

@Helmond87 Je bent echt enorm kinderachtig bezig nu.


ik was benieuwd of meer mensen deze ervaring hebben.

dit topic wat ik heb geopend gaat niet over mijn lopend probleem.

dit topic is puur als intressen om eens te informeren bij andere mensen.


Nou hier je eerste reactie dan. Kpn is echt de beste provider die er is. Nog nooit storing gehad. Het werkt gewoon altijd. Ik woon in een heel afgelegen gebied en zelfs daar is het 4g ontvangst super. Eigenlijk overal in het land waar ik kom heb ik prima bereik. Ik heb begrepen dat het bereik in Helmond wat minder is. Althans dat beweert 1 persoon. Zelf ben ik nog nooit in Helmond geweest want ja wat moet je daar doen. Kortom mensen kom massaal naar KPN en voeg je bij de KPN familie.


Familie daaruit kan ik al merken je geen familie  mens bent of dat je geen familie hebt.

KPN is zeker niet altijd slecht, al  vele jaren thuis en op de camping de diensten met inderdaad bijna nooit problemen.

4g is gewoon erg slecht, zelfs de netwerk afdeling heeft dit onderzocht en gezegd het hier inderdaad slecht is.

Erken dan je probleem en reageer op de klant en de netwerkafdeling door te onbinden.

Ik kan inderdaad lezen je nooit in helmond bent geweest, er is zat te doen maar dat is buiten kpn om dat regelt de gementen :)

Dat in een afgelegen gebied het werkt snap ik, er zijn 10 mensen met de mast verbonden.

Elke provider zal rode stukken in het bereik hebben, maar regel het dan netjes en ga een klant niet maanden aan het lijntje houden.

Ik zal blij zijn als ik "bij jou familie” weg ben :)

Door alleen al de onprofessionele klanten service als er problemen zijn.


Hi @Helmond87, nogmaals we snappen je frustratie. Je hebt in een privébericht van Nadia ontvangen(die je bij je bericht hebt geplaatst) waarin duidelijk een waarschuwing en een verwijzing naar de huisregels staat. Dit bericht draagt dan ook niet bij aan de KPN community. Hierbij geef ik je dus een laatste waarschuwing en ga ik dit topic sluiten, mocht je weer een reactie/topic starten die verder niet bijdraagt aan de community zullen we je tijdelijk moeten bannen..

Inhoudelijk heb ik in dit topic al gereageerd op je probleem. Zoals daar aangegeven is het afwachten tot de desbetreffende afdeling contact met je opneemt. Je derde topic heeft verder ook geen toegevoegde waarde dus ga ik ook sluiten.