Skip to main content

Goedeavond,

Jarenlang ben ik al klant bij jullie. Met 3 telefoon abonnementen en tv. Echter kan ik einde van deze maand mijn telefoon verlengen. Vorige maand al even zitten kijken naar wat er voor keuzes zijn. Daar zag ik leuke aanbiedingen, korting of een cadeau. Nu is het weer september en je krijg weer helemaal niks. Wat dus iedere keer zo is bij mij om de 2 jaar. Ze zeggen dan moet je wachten… maar ja tot wanneer?

 

Ook met mijn tv nog geen ene keer een korting gehad.  Wij twijfelen dan ook om ocer te stappen. Want ik betaal zoveel per maand voor de telefoons & tv dat ik denk er mag best wel wat voor klanten gedaan worden die al zolang klant zijn. Nu krijg je bij je tv wel een leuk cadeautje erbij.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Als je kortingen of kadootjes wil zal je iedere keer over moeten stappen.  Bestaande klanten krijgen gewoon waar ze voor betalen. 


Zou ook eens leuk zijn om  bijvoorbeeld 6 maanden de helft te moeten betalen wat ze wel eens doen bij klanten. Moet zeggen bij mij als ik bel doen ze dat niet. En ik betaal niet zo weinig per maand aan KPN. 

 

 


Zou ook eens leuk zijn om  bijvoorbeeld 6 maanden de helft te moeten betalen wat ze wel eens doen bij klanten. Moet zeggen bij mij als ik bel doen ze dat niet. En ik betaal niet zo weinig per maand aan KPN. 

 

 

Hallo @kjayden12 , als je denkt dat je (te) veel betaalt aan KPN, zou je je totale pakket eens onder de loep kunnen nemen. Heb ik die hoge internetsnelheid wel nodig? Naar beneden bijstellen wordt goedkoper. Heb ik die extra tv pakketten well  nodig? 1 of meer schrappen maakt het goedkoper en ga zo maar door.

 


Zou ook eens leuk zijn om  bijvoorbeeld 6 maanden de helft te moeten betalen wat ze wel eens doen bij klanten. Moet zeggen bij mij als ik bel doen ze dat niet. En ik betaal niet zo weinig per maand aan KPN. 

Ja leuk? Vindt je? Maar de normale prijs gaat daarvan omhoog natuurlijk. Je betaald dat dan gewoon zelf. Wat schiet je daar dan mee op? Helemaal niets.

Het enige wat je krijgt is een situatie waarbij mensen die elk jaar weer bellen om korting dat steeds krijgen en andere mensen die daar geen tijd en zin in hebben dat niet krijgen en meer betalen. Onlogisch en niet eerlijk.

Het moet helemaal niet nodig zijn om steeds maar weer elk jaar in de telefoon te kruipen en om korting te vragen. Gelukkig is dat ook niet nodig. Want KPN doet het (op een uitzondering na) niet.

Elk jaar weer bellen om korting en dat dan steeds weer krijgen is tijdverspilling. Zowel voor de klant als voor KPN. En er is helemaal niks leuk aan. Bij KPN aan de telefoon in de wachtrij hangen.