Skip to main content

Hallo!

 

Vandaag kreeg ik weer het mailtje binnen dat het bedrag van mijn factuur binnenkort wordt afgeschreven. Echter viel het mij op dat dit bedrag een stuk hoger was dan normaal. Vervolgens bleek dat op mijn factuur de XBOX Game Pass Ultimate was toegevoegd sinds 16 december 2021. Hiervoor heb ik echt helemaal niks gedaan en ik zou ook niet weten hoe dit kan. Ondertussen heb ik wel al telefonisch contact gehad en toen heeft een meneer gelukkig de €12,99 voor de maand januari in mindering gebracht op de volgende factuur. Na het gesprek ben ik gaan rondkijken op het forum en toen zag ik ook genoeg andere mensen die dit probleem hadden. Ook was het bij mij zo dat niemand een bevestiging kon vinden van dat ik dit gedaan zou moeten hebben, ik heb zelf ook helemaal geen mail gekregen met een bevestiging. En eigenlijk zou ik ook gewoon het geld terug willen krijgen voor de periode van december. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen:)

 

Met vriendelijke groet

Sam Opfergelt

Hallo @Sam Opfergelt, welkom! Goed dat je contact met ons opneemt. We hebben hier inderdaad meerdere signalen over ontvangen. Ik zoek graag één en ander voor je uit, maar dan heb ik wel wat meer gegevens van je nodig. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Bedankt voor de reactie!

Alles is ingevuld:)


Ik heb je een privébericht gestuurd!