Sinds kort bij KPN en ik zie in de logs meerdere keren kort achterelkaar: A device failed to connect to SSID (xxx) because it provided incorrect login information.
Net op de momenten dat ik connectiviteit verlies lijkt het. Hoe op te lossen?
Sinds kort bij KPN en ik zie in de logs meerdere keren kort achterelkaar: A device failed to connect to SSID (xxx) because it provided incorrect login information.
Net op de momenten dat ik connectiviteit verlies lijkt het. Hoe op te lossen?
Hoi
Kan je daarvoor meer details delen? Welk modem heb je? Gebeurt dit op één of meerdere apparaten? Klopt het (gezien de beschrijving) dat het om de wifi verbinding gaat?
Het kan helpen om onze Wifi Manager te volgen. Deze handige servicetool helpt je om je verbinding na te kijken en om je wifi optimaal in te stellen.
Tja alles is net nieuw binnen van KPN dus volgens mij Sagemcom modem V12. Gaat om wifi - welk apparaat kan ik niet zien volgens mij. Laatste dagen geen probleem meer lijkt het in de logging.
Ah fijn dat het nu goed gaat
We zijn 3 maanden verder en ik blijf al deze foutmeldingen houden op de meest gekke tijden. Hoe gaan we dit oplossen??
We zijn 3 maanden verder en ik blijf al deze foutmeldingen houden op de meest gekke tijden. Hoe gaan we dit oplossen??
Tja, ik herken de meldingen. Zoals hierboven aangegeven, had ik gisteren gelukkig een helpdeskmedewerker die iets, ik weet niet wat, heeft gedaan. Nu kom ik deze meldingen niet meer tegen. Voor zover ik heb begrepen, in mijn situatie, waren er nog gegevens van mijn vorige modem aanwezig. De goeie man is even bezig geweest et voila. Maar of er garantie op zijn actie zit… ?
Dank voor de info. Lijkt me dan een mooie taak voor KPN om dit eens uit te zoeken.
Heb inmiddels belafspraak met techneut want ook internet vliegt er soms uit zonder rede.
Ja Alex, ik had naar de helpdeskmedewerker mijn verbazing al uitgesproken dat na mijn modemreset van het oude modem, maar ook bij installatie van het nieuwe modem, mijn WiFi-netwerk inclusief wachtwoord nog aanwezig waren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.