Hoi ​@riesnl! Een beetje extra snelheid via je glasvezel kan nooit kwaad Maar normaal gesproken zou je voor een verhoging naar 1 Gbit/s geen nieuw modem nodig hebben. Dat is alleen het geval als je nog een oud modem hebt staan (V8 of V9) of als je naar 4 Gbit/s zou willen gaan. Het kan wel zo zijn dat je een nieuw glasvezelkastje (NT) krijgt toegestuurd. Is dat misschien het geval?Â
Je hebt trouwens al wel de nieuwe Box 12 aangesloten? Ik kan mij alleen voorstellen dat wanneer je nog je oude modem gebruikt, je een melding krijgt over een nieuw modem. Maar anders kun je gewoon je huidige Box 12 blijven gebruiken. Mocht er toch een nieuw modem worden gestuurd, dan kun je deze gratis weer retour sturen of gewoon weigeren aan de deur.Â
Â
Bedankt Arjan voor je reply!
Â
Ja ik heb inmiddels 1 Gb. Het nieuwe v12b modem twee weken in gebruik. Na het tikken van het bericht probeerde ik het nog eens en toen zei de KPN website dat de upgrade binnen 15 min gedaan zou moeten zijn, zonder een nieuw modem op te sturen.
Alles werkt nu als een zonnetje!
Fijne dagen allemaal!
Richard
Kijk eens aan! Dan was MijnKPN gewoon even in de war waarschijnlijk. Veel plezier met je nieuwe snelheid en voor jou ook fijne feestdagen gewenst!Â