Skip to main content
Vraag

Geen verbinding met 2,4 GHz Wifi KPN Box 12

  • 1 September 2024
  • 28 reacties
  • 216 keer bekeken

Ik heb een extra Wifi Netwerk aangemaakt van 2,4 GHz door het schuifje naar rechts te verplaatsen en op te slaan.

Bij het kiezen van het juiste modem netwerk komt ook netjes ExtraWifi2G te staan met daarachter verbonden.

 

Ga ik echter naar een willekeurige website, komt ineens de melding internet niet beschikbaar/ geen toegang.

Ik heb ook een weerstation die alleen op 2,4 GHz draait en die ziet wel de verbinding en geeft ook aan verbonden, maar als het apparaat verder contact zoekt komt de melding geen internetverbinding.

 

De klantenservice kan niet meekijken want die krijgen geen toegang tot het modem.

 

Kan jij of iemand anders me helpen met een oplossing hiervoor?

 

Alvast bedankt.

 

Groeten, John

Ik weet niet eens wat dat is, en zelfs niets op welke manier ik daar kan komen


Dan kunnen we wel stellen dat dat het probleem niet is. Ik vind het een heel gek probleem en ik weet oprecht niet waardoor dit komt en hoe we dit zouden kunnen oplossen.

Voor de zekerheid zou ik graag een kijkje achter de schermen nemen. Kijken of ik daar nog iets geks zie wat mijn collega van de telefoon over het hoofd gezien heeft. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


Hoi Denise, profiel aangevuld


Reageer