Er is bij ons glasvezel naar binnen in de woning getrokken. Daarna bleek het onmogelijk om iemand te krijgen die het ook verder kwam aansluiten. Nu al drie keer een compleet gesprek gevoerd over het inplannen van een installateur, die de glasvezel kabel doortrekt naar de meterkast en aansluit op het modem. Alle drie de gesprekken waren prettig, de resultaten zijn ook elke keer hetzelfde: er gebeurt helemaal niks, behalve het omzetten van ons contract. Dat gaat wel vlot. Graag alsnog een installateur inplannen. Ik ga daar niet nog een keer over bellen. Ik laat dit verder zo nog een weekje sudderen. Er zijn ook vast andere aanbieders die het glasvezel voor ons kunnen aansluiten. Ik hoop dat het niet nodig is om over te stappen.Â
Bladzijde 1 / 1
Beste ​
KPN, de provider, waarvan dit forum is, is pas aan bod als je glasvezelaansluiting in huis is gemaakt.
Succes.
Â
... elke keer hetzelfde: er gebeurt helemaal niks, behalve het omzetten van ons contract. Dat gaat wel vlot.Â
Ik weet niet wat er omgezet is. Maar voor de overgang van DSL naar glasvezel hoeft er aan het contract niets aangepast te worden.
Heb je een nieuw jaarcontract afgesloten?Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.