Skip to main content

Mijn Experiabox V10 meldt (nog steeds)een firmware status ‘V1.01.00T04 intermediate’.

Hoe zie ik dat de laatste update 'V10.C2.24.06.02’ is geladen?

Mijn Experiabox 10  heeft ook geen update gehad. 

Ik heb ook het precies hetzelfde firmware als jou Experiabox V10. 

Het is keer tijd dat de KPN de uitrol van de nieuwe KPN software weer oppakt. 

Maar als de update komt voor jou Experiabox V10 komt. dan krijg je een SMS of een E-mailbericht van KPN zelf. Gewoon even afwachten. 

Tijdens de update hoef je niks voor te doen. Dat gaat vanzelf. 

Mijn Experiabox V10 meldt (nog steeds)een firmware status ‘V1.01.00T04 intermediate’.

Het moment van updaten kan gemist worden omdat het in de nacht plaatsvindt en alles daarna weer doorwerkt als er tenminste niets fout loopt.

Het moment om te weten of er daadwerkelijk nieuwe software op staat bestaat geen twijfel over. Via de browser contact maken met 192.168.2.254 of instellen.local of mijnmodem.kpn en de interface ziet er totaal anders uit als voorheen dan staat de nieuwe software erop.

Hallo @aama dan zie je een ander beginscherm met o.a. de nieuwe firmwareversie staan V10……

Wanneer kan ik de nieuwe firmware voor de Experiabox V10 verwachten?

De versie die ik nu heb is V1.01.00T04.Intermediate

Goedemorgen @misterbirds :)
Een exacte datum heb ik niet voor je maar ik kan je wel aanraden om je op deze Product Update te abonneren! Hierin kun je alles lezen over de updates e.d.

Reageer