Skip to main content

Na meerdere reset van de modem kan ik niet meer de Wifi gebruiken. Na herstart en reset de 4 lampjes worden groen, en dan of de wifi lampje brandt niet meer of het komt naar de rode lamp terug.

Ik vermoed een hardware probleem, maar ik kan geen support ticket inloggen. Kan iemand mij vertellen hoe ik kan hulp vragen. Dit  verhindert mijn thuiswerk.

Ik hoor het graag

Florent Richard

Bel even met de klantenservice 0800-0402. Dan kijken ze met je mee.

Hallo Florent welkom op de KPN Community!  Dat is inderdaad niet praktisch. Ben je nog verder gekomen met de klantenservice? Als we nog iets voor je kunnen doen laat het dan weten!

Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik had mandag gebeld de service en ik kon vandaag een nieuwe modem ophalen. Ik heb de nieuwe modem aangesloten en ik heb hetzelfde probleem.  Het blijft restarten. Ik ga zometeen weer bellen, maar het lijkt alsof de modem continu aan zijn configuratie aan het krijgen is. Wat zal het beste bericht? ik denk niet dat ik twee keer een defecte modem heb gekregen.

Ik hoor het graag van jullie

florent

ik heb net een telefoon reset gedaan en ik heb nu internet voor 10mn. Dus ik kijk nog even….

Nee hetzelfde probleem

Heb je glasvezel ?
Zo ja, reboot je ONT kastje ook even (2 min van het stroom af).

Ja ik heb het opnieuw gedaan en ik heb ook de nieuwe stroom aansluiten en reset via de web ui. Het lijkt te werken, to be followed

Ja ik heb het opnieuw gedaan en ik heb ook de nieuwe stroom aansluiten en reset via de web ui. Het lijkt te werken, to be followed

Is de verbinding weer stabiel nu?

Hello Remco. De verbinding is nu iodd stabiel. Af en toe moet ik de router herstarten, maar op het algemeen valt het mee.

Dank voor je hulp

Florent

Reageer