Hallo,
Ik wil graag Parental Control instellen, maar bij het selecteren van de devices staan niet alle schermpjes die we in huis hebben. Hoe kan dit? En kan ik ze ergens toevoegen?
Groet, Randburg
Hallo,
Ik wil graag Parental Control instellen, maar bij het selecteren van de devices staan niet alle schermpjes die we in huis hebben. Hoe kan dit? En kan ik ze ergens toevoegen?
Groet, Randburg
Wat bedoel je met "schermpjes"?
De iPad en telefoon van mijn zoon staan niet in de lijst met device die ik kan aanvinken. Is het hiermee duidelijker?
Hi en welkom
We denken hier in de community graag mee. Kan je daarvoor meer informatie delen? Welk modem heb je? En welke softwareversie staat erop? Als er nog meer details zijn die handig zijn om te weten, deel ze dan vooral.
De iPad en telefoon van mijn zoon staan niet in de lijst met device die ik kan aanvinken. Is het hiermee duidelijker?
Deze apparaten krijgen waarschijnlijk elke 5 minuten een ander MAC adres. Dat doen die apparaten zelf.
En je kunt op deze apparaten ook instellen dat ze dat niet moeten doen. Dat ze gewoon altijd hetzelfde MAC adres moeten gebruiken. Maar deze instelling kan jouw zoon ook weer terug zetten. Als hij weten hoe dit moet.
Dit maar Parental Control een beetje nutteloos...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.