My Experia modem (H369A) changed IP address last night from 192.168.2.254 to 192.168.2.105, creating IP conflicts. Also port forwarding settings are lost.
Anyone with similar experience and a solution how to prevent this.
Modem details are:
My Experia modem (H369A) changed IP address last night from 192.168.2.254 to 192.168.2.105, creating IP conflicts. Also port forwarding settings are lost.
Anyone with similar experience and a solution how to prevent this.
Modem details are:
Hi
You cannot prevent this, unless you buy another modem/router for yourself - this is allowed.
Ik heb de verschillende reset mogelijkheden geprobeerd, maar dit heeft geen effect. De gateway blijft IP adres 192.168.2.105. Vreemd genoeg blijven ook de wifi netwerknamen, wachtwoorden en statische IP adressen bewaard bij alle resets. Alleen port forwarding is weg. Heeft iemand een idee hoe dit komt.
De verbinding via kpn.nl werkt zo te zien ook niet meer zoals het hoort.
Oorzaak lijkt een fout in de firmware update te zijn: Experia Box V10: Update naar KPN Software V10.C.24.10.03 | KPN Community
Oorzaak lijkt een fout in de firmware update te zijn: Experia Box V10: Update naar KPN Software V10.C.24.10.03 | KPN Community
Die port forwards is een bekende bug. Heel vervelend als er een update is geweest en je bent er niet van op de hoogte.
Help! Sinds de nieuwe update van de modem interface/layout heb ik geen nat type open meer op Call Of Duty ( ik speel op pc ) eerst hiervoor had ik UPNP aan staan waardoor ik een nat type open kreeg maar nu heeft dat geen effect meer??
zie bijlage :
Ik heb hetzelfde na de update. UPnP kun je wel aanzetten, maar het werkt niet.
Ja bij mij is het ook nog niet opgelost 🥲
Ja, de modem reset pas na +/- 20s indrukken. De lampjes flitsen dan heel even en hij start opnieuw op. Alle de settings zijn na opstart niet terug naar fabriek.
Ik kan port forwarding instellen en het werkt prima. Alleen na een dag zijn de instellingen spontaal weer verdwenen. Zonder modem reset o.i.d.
Ja, de modem reset pas na +/- 20s indrukken. De lampjes flitsen dan heel even en hij start opnieuw op. Alle de settings zijn na opstart niet terug naar fabriek.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.