Skip to main content

Ik wil weer overstappen op KPN, voorheen had ik de KPN Box 13, maar die verloor de verbinding regelmatig, wat toen der tijd opgelost was door hem om te ruilen voor een KPN box 12.

Nu zie ik dat de KPN box 14 uit is, maar las op het forum ook wat probleempjes met wegvallende verbindingen.

 

Zijn dit soort problemen inmiddels al opgelost/stabieler? Bedankt!

KPN box 13 heeft nooit bestaan en de V14 is alleen te krijgen i.c.m. een 4Gb abo, en dat abo moet dan wel op jouw adres leverbaar zijn, anders krijg je standaard de 12 @Thoraxx 


Er bestaat geen KPN Box 13 dus ben ik heel benieuwd welke Experia/KPN Box je destijds gebruikte.

De V14 wordt overigens alleen geleverd bij het 4Gbps abonnement en die is dus alleen mogelijk op XGS-PON aansluitingen.


Er bestaat geen KPN Box 13 dus ben ik heel benieuwd welke Experia/KPN Box je destijds gebruikte.

De V14 wordt overigens alleen geleverd bij het 4Gbps abonnement en die is dus alleen mogelijk op XGS-PON aansluitingen.

Oei dan vergis ik me, omdat ik er even vanuit ging dat de nummers elkaar opvolgde.

Ik had dan de KPN box 12, waar de internet regelmatig uitviel waardoor ik de 11 kreeg.


Thoraxx schreef:

Ik had dan de KPN box 12, waar de internet regelmatig uitviel waardoor ik de 11 kreeg.

Er is ook nooit een V11 geweest.

 


Tot nu toe geen enkel antwoord op je vraag 🙋‍♂️… 😆

Maar wat bedoel je precies met “ stabiel  “ ? Hier nu een tijdje in gebruik & merk geen uitval tot nu ( afkloppen )

T werkt als een tiet :)


Thoraxx schreef:

Ik had dan de KPN box 12, waar de internet regelmatig uitviel waardoor ik de 11 kreeg.

Er is ook nooit een V11 geweest.

 

V10 dan, een witte iig. Sorry als ik niet exact de type nummers meer weet. 

 

V12 en daarna V10

 

Mijn vraag is of er met de v14 nog veel problemen zijn momenteel.


Tot nu toe geen enkel antwoord op je vraag 🙋‍♂️… 😆

Maar wat bedoel je precies met “ stabiel  “ ? Hier nu een tijdje in gebruik & merk geen uitval tot nu ( afkloppen )

T werkt als een tiet :)

Bedankt! 

Ik bedoel met stabiel, of die geen problemen had met een paar x per dag verbinding verliezen oid. Wat ik met de v12 wel had 

 

Las namelijk dat aantal mensen dat met de v14 wel hadden aantal maanden terug.


Ik ben gebruiker van de V14, na de laatste twee updates vind ik hem prima. Werk goed, snel en stabiel.
Je moet wel een XGS-PON aansluiting hebben thuis met 4 gigabit abonnement, ander krijg je geen V14.

Kortom, ik ben tevreden!


Tot nu toe geen enkel antwoord op je vraag 🙋‍♂️… 😆

Maar wat bedoel je precies met “ stabiel  “ ? Hier nu een tijdje in gebruik & merk geen uitval tot nu ( afkloppen )

T werkt als een tiet :)

Bedankt! 

Ik bedoel met stabiel, of die geen problemen had met een paar x per dag verbinding verliezen oid. Wat ik met de v12 wel had 

 

Las namelijk dat aantal mensen dat met de v14 wel hadden aantal maanden terug.

Tot nu hier niks aan de hand 🖐️️ laten we t zo houden..


Ik gebruik al jaren geen router van KPN meer en dus kan ik je geen antwoord geven op de stabiliteit van de V12 of V14.


Ik gebruik al jaren geen router van KPN meer en dus kan ik je geen antwoord geven op de stabiliteit van de V12 of V14.

Even nieuwsgierig, wat gebruik jij?


Ik gebruik al jaren geen router van KPN meer en dus kan ik je geen antwoord geven op de stabiliteit van de V12 of V14.

Even nieuwsgierig, wat gebruik jij?

Een EdgeRouter 4 op een 1Gbps AON glasvezelaansluiting.


Ha @Thoraxx, leuke vraag! Ik denk dat je uit de voeten kunt met de reacties van de community. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten!


Er zat wat instabiliteit in toen deze met de eerste software kwam. Ondertussen is er 11 dagen geleden een software update geweest en dat maakt een groot verschil.


Reageer