Momenteel werkt de UPnP van de KPN Box 10 niet naar behoren. ik heb een synology waar ik een aantal funcites naar buiten wil publiceren. en voor de firmware upgrade werkte alles prima, maar sinds de laatste update niet meer. en moet ik nu alle poorten handmatig publiceren met alle werk en foutgevoeligheid van dien. ik neem aan dat de KPN Box 12 WELÂ up to date is en hier UPnP gewoon werkt...
Hallo ​
Verder is het verstandig om UPnP standaard uit te laten i.v.m. de veiligheid.
Er zijn andere manieren om contact te maken met je andere devices.
Zie ook de https://community.kpn.com/knowledge-base voor hulp en advies.
De softwareversies zijn op alle actuele modems gelijk, dus omwisselen is niet nodig.
Welke firmwareversie heeft jouw V10???
Â
Mijn KPN Box 10 heeft de volgende firmware versie: V10.C.24.10.03.
Â
Dus ik ben benieuwd wat de reden is waarom na upgrade van de modem de UPnP van de KPN Box niet meer werkt?
Wat mij het meeste stoort, is dat dit niet de eerste keer is dat een. Upgrade van de router firmware de communicatie binnen mijn netwerk verstoort. Zeker als me gevraagd wordt of ik de INTERFACE wil beoordelen, omdat deze beter zou moeten zijn. ik heb liever functionaliteit die het gewoon doet, dan een gelikte interface die een device aanstuurt die niet de gewenste functionaliteit heeft.
Â
Hoi ​
Hier kan je de wijze van instellen voor portforwarding en UPnP vinden:
Â
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.