Skip to main content

Hallo,

Ik ben van Ziggo overgestapt op KPN omdat ik bij KPN wel vrij mn LAN netwerk kan instellen. Dit is nodig, voor alle werkgerelateerde VPN voorzieningen. Kunnen jullie AUB mijn KPN 12 box updaten? Ik heb nu nog SGEJ1000060E, en hiermee kan het iig niet en met V12.C.24.05.08 schijnt het wel te kunnen.

 

Ik zou er ernorm mee geholpen zijn, en ja, ik ben niet blij momenteel.

 

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

 

Met vriendelijke groeten,

Ronald Top

Dat is gewoon afwachten @Topski . Kan niet gepusht worden zover ik weet.


Ja, maar dit duurt mij te lang, ik ben echt onthand en heb juist de overstap gemaakt van Ziggo naar KPN, omdat KPN dit wel mogelijk maakt. En nu krijg ik een box met bejaarde firmware, en kan het alsnog niet. Is er geen mogelijkheid om het zelf te doen ofzo, of is er een wachtrij of een verwachting wanneer dit verwacht kan worden? Iedere keer VPN aan/uit etc is een drama om mee te werken.


Hallo @Topski , als je echt de volledige controle over je netwerk wil, raad ik je aan om een Fritzbox te nemen.

Die kan je bij KPN afnemen voor 7,50 extra per maand, of je koopt hetzelfde model bij een winkel of via Marktplaats.


Kan niet gepusht worden zover ik weet.

Kan wel, maar is geen beleid om zomaar te doen op verzoek.


Via forummoderator worden soms aansluitingen versneld doorgevoerd als er echt functionaliteit nodig is die de nieuwe software wel kan bieden.


Ja, ze pusjen het waarschijnlijk naar hele reeksen, maar dat kan op allerlei manieren natuurlijk. Hebben jullie enig idee hoe vaak kpn per maand/jaar nieuwe firmwares uitrolt? Ben nieuw hier natuurlijk. En nog een speciaal Fritzbox type oid nodig? En hoe lang wordt dat gesupport of teken je dan een vrijwaring ofzo?


Beste ForumOperator,

zou ik alsjeblieft voorrang mogen krijgen voor de nieuwe sagem firmware? Mn aansluiting werd al niet helemaal lekker opgeleverd, en de oude firmware is nu een 2e teleurstelling. En ik heb deze functie, eigen LAN kiezen, keihard nodig, omdat alle andere prive reeksen, waaronder dus ook 192.168.2.x/24 de vpn tunnel van mn werk wordt ingestuurd. En dat kan ik helaas niet veranderen… ik zou er erg erg blij mee zijn🙏

groeten!

ronald


Ha @Topski, welkom! We hebben in uitzonderlijke gevallen de mogelijkheid om dit te doen, maar dat is meer wanneer er vanuit onze kant een fout is gemaakt o.i.d. Helaas is het in dit geval toch echt afwachten tot de nieuwe software ook bij jou wordt uitgerold😓.


Hii Marcia,

volgens mij is dan de fout dat ik een kastje heb gekregen met oude ipv nieuwe firmware!

groeten!

ronald


Nee dat is normaal @Topski, KPN levert nog geen KPN Box 12 uit met nieuwere firmware dan SGEJ1000060E.


Dan is er nog slechts 1 mogelijkheid over. Kopje koffie drinken bij kennis of familie met een kpn aansluiting en een v12 die wel al op de nieuwe software draait. Elke v12 met een ander serienummer gaat dan automatisch over naar de nieuwe software na een reset.


Reageer