Hallo,
ik ging zojuist mijn printer verbinden met mijn modem, waarbij ik de WPS- knop moest indrukken op het modem. Deze maakt een duidelijk hoorbaar zoemend geluid, is dit normaal en zo nee, moet het modem vervangen worden?
Bvd voor de reactie.
Hallo,
ik ging zojuist mijn printer verbinden met mijn modem, waarbij ik de WPS- knop moest indrukken op het modem. Deze maakt een duidelijk hoorbaar zoemend geluid, is dit normaal en zo nee, moet het modem vervangen worden?
Bvd voor de reactie.
Hi
Een duidelijk hoorbaar zoemend geluid is niet de bedoeling, wel leuk voor Het Geluid van Qmusic. ;)
Als je de modem 10 seconden even uitschakelt, verdwijnt het gezoem? Anders lijkt het me handig om deze om te ruilen. Het makkelijkste is om een terugbelafspraak (rechts onderin) in te plannen wanneer het jou uitkomt. Dan neemt een collega contact met je op om dit door te nemen en indien nodig een omruiling in te plannen.
Hallo Alex,
Bedankt voor de reactie, dat zou wel een goede zijn inderdaad. Het gezoem is uiteraard weg zodra het modem uit staat, maar is daarna gewoon weer terug.
Kunt u ook een omruil van het modem regelen?
Hallo Alex,
Bedankt voor de reactie, dat zou wel een goede zijn inderdaad. Het gezoem is uiteraard weg zodra het modem uit staat, maar is daarna gewoon weer terug.
Kunt u ook een omruil van het modem regelen?
Dat kan ik helaas niet, vandaar dat ik de optie heb aangeboden om een terugbelafspraak te maken. Zie hieronder.
Het makkelijkste is om een terugbelafspraak (rechts onderin) in te plannen wanneer het jou uitkomt. Dan neemt een collega contact met je op om dit door te nemen en indien nodig een omruiling in te plannen.
Zal ik dan wel doen, bedankt voor de reactie.
Geen probleem, ik ben nog even benieuwd of het gelukt is en of met de nieuwe Box 12 het gezoem weg is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.