Skip to main content

Ik wil graag de modem verplaatsen. Mijn modem staat nu in de woonkamer naast de tv. Vanuit daar kan ik niet utp kabels naar boven trekken. Daarom wil ik de modem in de gang plaatsen waar het signaal ook binnenkomt via een ISRA punt. Hoe kan ik dit het beste aansluiten? De grijze kabel loopt via het plafond naar de utp inbouwdoos in de woonkamer. Daar is nu de modem op aangesloten. Alvast dank voor de hulp!

De makkelijkste manier is om de inbouwdoos in de woonkamer open te maken en daar te controleren welke kleur aders er wordt gebruikt voor de dsl. Dan de kabel in de gang strippen en daar dezelfde kleur aders afmonteren op de 4polige wandcontactdoos! U kunt ook KPN bellen om tegen kosten nieuw isra punt te plaatsen vanwege het laten verplaatsen van de modem 

De makkelijkste manier is om de inbouwdoos in de woonkamer open te maken en daar te controleren welke kleur aders er wordt gebruikt voor de dsl. Dan de kabel in de gang strippen en daar dezelfde kleur aders afmonteren op de 4polige wandcontactdoos! U kunt ook KPN bellen om tegen kosten nieuw isra punt te plaatsen vanwege het laten verplaatsen van de modem 

Super bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik kpn maar bel want dit is te ingewikkeld voor mij. 

Hoi David welkom op de KPN Community. Ik zie dat je goed advies hebt gekregen van Hofma503, dank daarvoor! Je kan inderdaad altijd even contact zoeken met de klantenservice voor advies, 

Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

Meer algemene informatie over aansluitpunten kan je hier vinden: https://www.kpn.com/service/internet/aansluitpunt .

Mochten we nog iets voor je kunnen doen laat het dan weten!

Reageer