Update van de modem. Sindsdien valt internet op mijn telefoon telkens weg. Alle mogelijkheden van resetten door mijzelf en door KPN ten spijt. Telefoon opnieuw opgestart, wifi vergeten en weer ingesteld....helaas.
Wat nu?????
Update van de modem. Sindsdien valt internet op mijn telefoon telkens weg. Alle mogelijkheden van resetten door mijzelf en door KPN ten spijt. Telefoon opnieuw opgestart, wifi vergeten en weer ingesteld....helaas.
Wat nu?????
Welkom op de community
Ik heb een aantal vragen voor je:
Â
Ik heb een genexis modem en een
EXPERIA BOX V10 router.
Â
Deze week een mededeling dat de modem 's nachts zou worden geupdate.
Daarna ontstond het genoemde probleem. Van alles geprobeerd. Via mijnKPNapp gechat en werd door KPN doorgemeten. Nadat ik eventueel verbonden apparaten zoveel mogelijk eruit heb gehaald, heeft KPN volgens mij iets gereset. Helaas geen oplossing. Daarna een paar keer modem/router 60 sec van het net af en daarna opnieuw aangezet. Telefoon opnieuw opgestart, wifi verwijderd en daarna opnieuw verbonden. Dus volgens mij niets naar fabriekinstellingen teruggebracht (ik zelf zou niet durven, heb geen kennis over dergelijke handelingen).
Â
Het probleem lijkt zich alleen voor te doen op mijn telefoon en niet op de andere apparaten.Â
Â
Nieuwe netwerknamen of wijzigingen invoeren gaat mij vwb mijn kennis te ver. Dat heb ik dus niet gedaan.
Wij gebruiken een FritzBox repeater op de eerste verdieping. Dit met name voor onze zonnepanelen.Â
Nu ontdekt dat wanneer de repeater uit het stopcontact wordt gehaald het probleem opgelost lijkt. Maar dat is voor ons dus helemaal niet handig.Â
Het viel mij op dat in deze community er ruim een jaar geleden bij anderen precies hetzelfde is gebeurd na update van de modem.Â
We zijn op dit moment aan het beraden om toch maar over te stappen op een andere provider. Jammer KPN... we waren aanvankelijk best wel tevreden.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.