Ik heb nu al 2x een SMS gekregen (in september en oktober) dat het V10 modem een software update krijgt de komende nacht, echter is dat blijkbaar niet gelukt of niet doorgegaan want volgens mij staat de oude software er nog steeds op. Echter komt daar nooit een terugkoppeling van. Mijn vraag is dus waarom de update niet is gelukt en wanneer het dan wel gaat gebeuren? De communicatie rond deze hele update kan wel iets beter denk ik .
Misschien moet je het maar zo laten, gezien de vele problemen die er zijn na de update.
En…. communicatie kan altijd beter…!
Misschien moet je het maar zo laten, gezien de vele problemen die er zijn na de update.
En…. communicatie kan altijd beter…!
Ok, goed plan dan. Modem werkt nu prima op zich
Hoi
Het resetten kan je zo doen:
uhm , daar zit ik eigenlijk niet op te wachten, alle vaste gereserveerde dhcp adressen zijn dan weg en de overige instellingen voor toegang van buitenaf.....Never change a winning team is toch het spreekwoord ?
Met eigen instellingen is dat niet fijn inderdaad, dat ben ik met je eens. Er zijn meerdere spreekwoorden/uitspraken in die richting, "If it ain't broke, don't fix it” is ook een bekende.
De update zal op een gegeven moment alsnog wel komen, alle modems moeten over naar de nieuwe versie. Als je de reset niet doet zal het langer duren voor je 'm krijgt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.