Skip to main content

k begreep vandaag dat het, inmiddels vrijwel continue, herstarten een bekend probleem is. ik zie dat het onderwerp al meer dan een jaar in omloop is. Ook begreep ik dat er een zending slechte adapter waren geweest die de oorzaak hiervoor zijn geweest.

Als je een beetje CMDB hebt kan je zo nagaan welke klanten je hiermee opgezadeld hebt en ze vervangen. KPN besluit echter te wachten tot iedereen afzonderlijk belt en de adapter te sturen, meestal is die er wel snel wordt er gezegd en lost dat het probleem op.

als dat niet zo is dan moet je opnieuw bellen.

paar vragen:

> Als je klant tevredenheid voorop staat waarom krijg ik dan niet een modem en een adapter? waarom kan ik e.e.a. niet zelf ophalen en moet ik wachten tot het gebracht wordt

> Als je toch van alles logt en in de gaten houdt, dat in en om het modem gebeurd, valt daar niet het modem onder dat in een log verteld dat het elke 10 minuten herstart en waarom gebruik je dat dan niet om de adapter te sturen. Bij mij, na wat initiele uitval werd het steeds vaker. of verzamelen jullie alleen gegevens de je kan verkopen?

Als thuiswerkende ZZP’er ben ik voorlopig even gehandicapt omdat KPN zijn klanten voor het geld heeft dat ze opleveren, niet om service aan te leveren.

> Waarom hangt de medewerker op als hij denkt een oplossing te hebben terwijl ik een vraag stel.

ik was weg bij Zuiggo vanwege de slechte service jullie komen goed in de buurt nu.

Ziggo niet goed en nu kpn ook niet. Het lijkt er op dat uw verwachtingen iets te hoog zijn. 

Hier is een probleem geconstateerd een jaar geleden er er is voor gekozen die kosten te spreiden door de gebruikers een voor een te laten komen. Denk niet dat je hier kan zeggen dat het aan de klant ligt maar je kán dat wel zeggen natuurlijk, als jij jezelf daardoor beter voelt.

Het is misschien wat beperkt als dit alles is wat je uit het verhaal haalt (dat uitlegt hoe je het kan voorkomen en goed kan oplossen).

Reageer