Skip to main content

I.v.m. onderzoek waarom bij diverse e-mails de afbeeldingen niet meer binnen komen heb ik tijdelijk in ESET het Web Inhoud Filter uitgeschakeld. Als ik dit filter weer wil inschakelen blijkt ESET gepauzeerd te staan en is er niets meer mogelijk. De vraag is hoe krijg ik ESET weer geactiveerd?

Ook staat er nu vermeld dat mijn abonnement is verlopen; dit kan echter niet omdat mijn abonnement geldig blijft zolang ik een abonnement bij KPN heb!

Hoi ​@ThJ. Welkom op de community! Wat vreemd dat je uitschakelen van de Web Inhoud Filter het niet meer kan inschakelen. Aan de schermafbeelding hierboven zie ik dat het al wel is gelukt om in te loggen op de ESET Thuis portal. Vreemd dat je ziet dat je abonnement is verlopen, terwijl je abonnement actief blijft zolang je een Thuis KPN-abonnement hebt. Gebruik je wel je eigen thuisnetwerk? Het lijkt me het beste om een terugbelafspraak te maken met onze klantenservice. We bellen je dan terug op een moment dat jou uitkomt. Samen kijken we of ESET Thuis nog actief is in je abonnement en lossen het probleem verder op. Laat je het ons weten hoe het is opgelost?

Ik heb ESET weer kunnen activeren via het menu (4 puntjes) en kiezen voor ESET tijdelijk uitschakelen en daarna kiezen voor ESET inschakelen.

Echter nu zijn onder de beveiligingsinstellingen en vervolgens Filters voor bedreigingen vanaf het web

nog niet toegankelijk ( zie hangslot ):

Ik verwacht hier de opties: Malwarefilter, Phishingfilter en Potentieel ongewenste inhoud.

Kunnen jullie hier nogmaals naar kijken?

​@ThJ Het is gek dat je geen filters kunt instellen of aanpassen voor bedreigingen vanaf het web. Helaas heb ik hier zelf geen oplossing voor. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice en gevraagd om een ticket aan te maken? Zo kunnen we het verder onderzoeken. Ik zorg er ook voor dat de link naar dit gesprek intern wordt doorgegeven.

Nadat een  KPN-medewerker ESET heeft gereset werkt alles weer naar wens!

Bedankt voor de service

Reageer