Skip to main content

Bij mijn overheid helpdesk nagevraagd en krijg onderstaande e-mail:

U laat ons weten dat u niet op de website van MijnOverheid kunt komen. Dit vinden wij erg vervelend!

Wij hebben het probleem uitgezocht, hieronder leest u daar meer over.

Is uw provider KPN? Deze biedt een netwerkbeveiligingsoptie aan met de naam 'ESET Thuis'. Wanneer u deze uitzet kunt u MijnOverheid weer benaderen. 

Weet u niet hoe dit werkt of twijfelt u of u 'ESET Thuis' heeft? Neem dan contact op met KPN.

MijnOverheid kan niet zien of u deze beveiliging heeft, ook kunnen wij dit niet voor u uitzetten. Alleen KPN kan dit voor u doen.

Heb al e.e.a. geprobeerd echter zonder de oplossing

Als je ESET Thuis hebt kan je onder Beveiligingsinstellingen toch  de website toevoegen onder “lijst met toegestane adressen” ? Helpt dat niet

Als je ESET Thuis hebt kan je onder Beveiligingsinstellingen toch  de website toevoegen onder “lijst met toegestane adressen” ? Helpt dat niet

Dat is het probleem nu juist, het is niet 1 site. Op de achtergrond worden er allerlei bronnen van andere websites geladen. Als 1 van die andere websites niet werkt, dan werkt er niets meer.

Is dat zo ?
In de openingspagina zie ik dat niet.

Dat is het probleem nu juist, het is niet 1 site. Op de achtergrond worden er allerlei bronnen van andere websites geladen. Als 1 van die andere websites niet werkt, dan werkt er niets meer.

Als het aan ESET ligt moet dat toch in te stellen zijn. Kan helaas niet mee kijken want heb geen ESET thuis meer.

Misschien helpt dit.

Ho, foutje

Ik zal nog een e.e.a. controleren en proberen

@de-echte-supermario . Ik ben nu wel even benieuwd. Is het gelukt met de tips van de Community?

Reageer