KPN blijft mij blokkerenÂ
Sinds twee weken geleden is mijn internetverbinding tot vier keer toe weggevallen door KPN blokkade !. Elke keer een email naar abuse team gestuurd waarmee de blokkade opgeheven was.Â
Daarnaast vroeg ik welke stappen KPNÂ onderneemt om ervoor te zorgen dat deze storingen in de toekomst niet opnieuw voorkomen.
Het probleem deed zich als volgt voor:
- De verbinding viel plotseling weg: Zonder enige waarschuwing of duidelijke reden stopt mijn internetverbinding met werken.
- Herstel van de verbinding duurde heel lang: Soms duurde het enkele uren voordat de verbinding vanzelf weer terugkwam.
Ik heb meerdere keren de standaard troubleshooting stappen doorlopen, zoals het resetten van de modem/router, het controleren van de bekabeling, en het herstarten van mijn apparaten en weghalen en verwijderen van software.
Eindelijk kreeg ik dit van KPN:Â
(Mijn IP address heb ik weggehaald )
 Deze zijn allemaal op UDP poort 53 die door mijn Ring deurbel kamera gebruikt zijn tijdens live beelden kijken.Â
waroom krijkt  KPN deze als abuse ? Ik werd erg moe en gefrusteerd van het continu bellen met klant service die niets kan doen en de Abuse team die niet telefoonish bereikbaar is .Â
Ben 3 maanden geleden vanaf Odido(na 10 jaar )Â weg gestapt en nu heel veel spijt van heb.Â