Skip to main content
Vraag

KPN Veilig Scanner blokkeert Rabobank internetbankieren

  • 1 August 2024
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb al weken last van dat ik via mijn windows 10 computer, niet kan internetbankieren. Wat voorheen wel lukte. Op zowel Chrome als Microsoft Edge heb ik die problemen.

*************

 

Admin: aangepast ivm privacy.

Dat is behoorlijk lastig, @MelskeH. Maak je gebruik van de F-secure browser extensie? Dan kan het mogelijk helpen om de bankierbeveiliging uit te zetten.


Dat is behoorlijk lastig, @MelskeH. Maak je gebruik van de F-secure browser extensie? Dan kan het mogelijk helpen om de bankierbeveiliging uit te zetten.

Ik heb F-secure helemaal verwijderd van de PC en nog steeds hetzelfde probleem. Ook al doe ik inloggen via de rabobank website. Je krijgt gewoon een wit scherm. Ook bij betalingen via bv Aliexpress is dat erg lastig, het werkt gewoon niet. Op de Tablet en GSM (android( werkt het wel. Maar die gebruik ik bijna niet om via internet aankopen te doen.


Maar als je F-secure helemaal hebt verwijderd, dan kan het toch niet daaraan liggen? Of is de browserextensie nog ergens actief? Ook zou ik de browsercookies en cache eens legen. Of eventueel een andere browser proberen.


Reageer