Skip to main content

hallo,

ik ben webdeisgner en ik zie mij website : websitelatenmakenpro.nl wordt geblokkeerd door KPN extra veilig intenet . ik heb zelf geen KPN maar mij broer garage wel en daar ik heb toevallig gezien deze probleem. 

ik heb mij provider laten weten en ze laten mij weten door deze link:https://www.sslshopper.com/ssl-checker.html#hostname=websitelatenmakenpro.nl   ik heb geldige certificaat .

ik wil deze probleem opgelost worden omdat  ik ga adverteren en heleboel mensen gebruiken KPN in Nederland. ik ben pas begonnen met mij eigen bedrijf en  ik wil dat door KPN mij website goed gekeurd worden ik heb zelf KVK nummer .

ik zat net te denken ik heb  mij bedrijf naam van webmasterflow gewijzigd naar webcraftpro. mij eerste website is webdeisgnmaster.info. deze website is van hetzelfde provider cloud86 en het wordt niet geblokkeerd door KPN. ik heb deze 2-e website bijgevoegd   2 dag geleden wanneer ik krijg post van KVK over wijzigingen ik ga misschien mij eerste website verwijderen . maar ik denk niet dat die zou probleem zijn .  

laat mij weten a.u.b. hoe ik kan deze probleem oplossen?

dank u wel 

johannes

Heb je een screenshot wat die melding? En staan er nog bijzondere details bij?

Als ik mij niet vergis wordt dit door F-Secure beheerd. 

dank u wel,

ik stuur u 2 screenshots 

tweede screenshot ik heb in incognito modus gemaakt. 

ik wil voor zekerheid zeggen mij website met url: webdesignmaster.info heeft geen last van alleen websitelatenmakenpro.nl wordt geblokeerd . allebei zijn van cloud86 .

bedankt

johannes

Klik eens op 'Meer informatie over deze waarschuwing'. Waarschijnlijk zijn je certificaten niet goed gekoppeld aan je website.

dank u wel,

ik ben nu thuis ik moet bij mij broer garage gaan die is pas maandag open . die gebruikt KPN ik heb andere.

ik laat u weten maandag.

hartelijke bedankt voor u vriendelijkheid.

johannes

Hier kpn internet en http://websitelatenmakenpro.nl is gewoon bereikbaar. Als jij hem niet kunt bereiken zit dat dus bij F-Secure. 

De meeste mensen gebruiken dat overbodige spul niet en kunnen je site dus gewoon bereiken. Ook via kpn.

bedankt,

maar ik brgrijpt niet waarom mij eerste website: webdesignmaster.info heeft geen probleem mee en alleen websitelatenmakenpro.nl ?

kan dat net als Arien verteld : Waarschijnlijk zijn je certificaten niet goed gekoppeld aan je website

de oorzak zijn?

dank u wel

johannes

KPN extra veilig internet is een toepassing voor zakelijk MKB bij KPN @johannes 

Jouw broer heeft blijkbaar zakelijke internet bij KPN en dus ookstandaard  het pakket extra veilig internet KPN,

laat hem dat eens uitzetten en kijk dan eens of jouw website vertoont kan worden.

Zelf gebruik ik als particulier KPN Veilig van F-secure en die laat de pagina gewoon zien.

bedankt,

u hebt gelijk hij heeft zakelijke internet . maar ik begrijp niet waarom mij webdesignmaster.info website wordt wel vertoont (deze website ik heb in onderhoud modus gezet)

ik heb mij bedrijf naam en url veranderd bij KVK en ik wacht voor goedkeuring per post die kan paar dagen duren. ik wil zeker zijn omdat ik ga de eerste website verwijderen en ga proberen adverteren.

ik ga maandag bij mij broer en ik zie wel wat kan gedaan worden.eerst de informatie goed lezen .mij broer iss eigenwijs dus ik denk niet hij gaat F-secure uitzetten zelf voor paar seconden. 

dank u wel voor u advies.

johannes

Hoi @johannes, welkom! Arïen zit hier echt op het goede spoor.

Klik eens op 'Meer informatie over deze waarschuwing'. Waarschijnlijk zijn je certificaten niet goed gekoppeld aan je website.

In dat eerste screenshot is het de Chrome browser zelf die de boel blokkeert. Die foutcode die wordt gegeven CERT_AUTHORITY_INVALID geeft aan dat certificaat autorisatie niet valide is. Dus ergens met je certificaat gaat iets niet goed. Daar moet je naar kijken en dat verhelpen. Daarna zal Extra Veilig Internet waarschijnlijk ook geen problemen meer geven.

dank u wel,

vandaag ik kunde wel via incognito modus inloggen en   op gewone manier. maar toch daarna ik kunde niet op gewone manier inloggen alleen via incognito modus. ik ga morgen nog een keer proberen daarna ik ga u advies aan cloud86 doorgeven.

dank u wel

Reageer