hallo,
ik ben webdeisgner en ik zie mij website : websitelatenmakenpro.nl wordt geblokkeerd door KPN extra veilig intenet . ik heb zelf geen KPN maar mij broer garage wel en daar ik heb toevallig gezien deze probleem.
ik heb mij provider laten weten en ze laten mij weten door deze link:https://www.sslshopper.com/ssl-checker.html#hostname=websitelatenmakenpro.nl ik heb geldige certificaat .
ik wil deze probleem opgelost worden omdat ik ga adverteren en heleboel mensen gebruiken KPN in Nederland. ik ben pas begonnen met mij eigen bedrijf en ik wil dat door KPN mij website goed gekeurd worden ik heb zelf KVK nummer .
ik zat net te denken ik heb mij bedrijf naam van webmasterflow gewijzigd naar webcraftpro. mij eerste website is webdeisgnmaster.info. deze website is van hetzelfde provider cloud86 en het wordt niet geblokkeerd door KPN. ik heb deze 2-e website bijgevoegd 2 dag geleden wanneer ik krijg post van KVK over wijzigingen ik ga misschien mij eerste website verwijderen . maar ik denk niet dat die zou probleem zijn .
laat mij weten a.u.b. hoe ik kan deze probleem oplossen?
dank u wel
johannes