Bij het omwisselen van de oude apparaten (Experiabox v8 en Motorola VIP1853) gaat het vaak mis.
Bij het ophalen van het nieuwe apparaat moet men direct de oude ingepakt in de doos omruilen bij het afhaal adres.
Nu kreeg ik twee nieuwe apparaten dus beide oude ingepakt en naar het afhaal adres gebracht, maar in de nieuwe doos zat bij thuiskomst maar een nieuw apparaat in. Wat nu?
Ik terug naar het afhaal adres en heb de doos openlaten maken en heb het oude niet geleverde apparaat er weer uit gehaald en mee genomen naar huis.
Eenmaal thuis bijna twee uur met Kpn gebeld want het werkte niet geen Televisie met de oude motorola en de Experiabox v10.
Volgende dag weer naar het afhaal adres en jawel het tweede item was ook geleverd, maar ik moest eerst weer naar huis de oude ophalen anders krijg ik de nieuwe niet mee.
Maar goed dat ik gisteren die uit de doos heb gehaald anders had ik vandaag niet de nieuwe meegekregen.
Een betere een makkelijkere oplossing is om eerste alle nieuwe apparaten te leveren, dan kan je indien het nog werkt de gegevens overzetten, daarna lever je de vervangen apparaten bij het inlever adres weer in en iedereen is blij.
En zo is het niet, maar zo zou het moeten zijn!!!