Skip to main content

Ik weet dat deze vraag al vaker is gesteld op dit forum, en ik weet eigenlijk het antwoord ook al, maar toch ga ik een poging doen.

 

Ik heb tijdens een vakantie in het buitenland de Onbeperkt Online prepaid bundel geactiveerd. Deze bundel biedt een ongelofelijk trage snelheid (128kbit/s) waardoor mijn telefoon momenteel praktisch onbruikbaar is buitenshuis.

 

Ik heb een 100MB (25Mbit/s) prepaid bundel gekocht. Deze wordt echter niet gebruikt zolang de Onbeperkt Online bundel nog actief is. Dit is uitermate onhandig want de onbeperkt bundel is nog ruim twee weken actief.

 

Ik zou graag willen dat de Onbeperkt Online bundel gedeactiveerd wordt, zodat ik van het snellere netwerk gebruik kan maken.

 

En daarbij misschien een kritische vraag: waarom wordt deze Onbeperkt Online bundel eigenlijk aangeboden met deze onacceptabele snelheid? Ik zou bij aanschaffen op zijn minst een waarschuwing verwachten dat 95% van de websites en apps weigert om te laden met deze bundel. 128kbit/s is toch niet meer van deze tijd…

Hallo @Tripletth ,

Een bundel die geactiveerd is kan niet worden verwijderd, ook niet door KPN. Je zal moeten wachten totdat die bundel vanzelf afloopt na 31 dagen. Er kan maar één bundel actief zijn, dus de tweede  bundel staat in de wacht. 

Die onbeperkt bundel wordt nog steeds verkocht omdat dat daar kennelijk toch animo voor is. Voor het sturen van een appje of een mailtje is die snelheid net voldoende. 

 


Reageer