Mijn mobielnummer met beltegoed gestolen door KPN. Heb eind juli nog gebeld via deze simkaart en was van plan om dit op 2 januari 2025 weer te doen voor het opwaarderen. Het beltegoed was to eind januari 2025 geldig, dus geen probleem dacht ik. Helaas werkte mijn telefoon niet meer, waarschijnlijk door beschadiging simkaart. Dus ik bellen met KPN voor een nieuwe simkaart met nummerbehoud maar die kwam met de verrassing dat mijn nummer en beltegoed was verlopen en het nummer was niet terug te halen omdat het al bij een andere provider in gebruik was sinds december 2024. Dit is nu voor mij de tweede keer dat KPN mij dit flikt en voel me daarom zwaar verneukt! KPN stond altijd op nummer één qua service maar dat is nu beneden het nulpunt gedaald. Zijn er meer mensen die op deze illegale manier hun beltegoed en nummer zijn kwijtgeraakt terwijl aan hun voorwaarden was voldaan?
Hi ​
Â
Is er ook beltegoed gebruikt met dat gesprek in juli?
Gebeld worden of een gratis nummer bellen is niet genoeg om je nummer actief te houden.
Waar zag je dat het beltegoed tot eind januari geldig was?
HeidiV, Het bellen kosstte mij ongeveer € 3,45 wanneer ik me goed herinner. Je kunt het beltegoed via 1266 opvragen. Maar je kunt de verloop datum natuurlijk ook zelf bijhouden wanneer je opwaardeert of belt.
​
Wanneer je de prepaid app installeert dan zie je het saldo van je beltegoed en Geldig t/m
Wat een vervelende situatie ​
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.