Skip to main content
Vraag

Kan met mijn Prepaid kaart niet gebeld worden en geen SMS ontvangen

  • 16 September 2024
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Een vreemde situatie, mijn prepaid kaart was verlopen en werd via de klantenservice weer geactiveerd, hierna kon ik er zelf wel mee bellen of een sms versturen, maar! Ik kan nu NIET gebeld worden of een SMS ontvangen !! Weer kontakt gezocht en had waarschijnlijk nog een oude 2G kaart dus kon een nieuwe simkaart aanvragen en heb deze vanmorgen geplaatst maar! nu kan ik op deze kaart nog steeds niet gebeld worden of een SMS ontvangen, ik heb ook voor 10 euro opgewaardeerd maar heeft niet geholpen, de klantenservice kan me ook niet verder meer helpen. Ook de kaart in een andere telefoon geplaatst maar werkt ook niet.  Ik heb hem juist zo hard nodig vanwege verificatie codes die ik op dit nummer moet ontvangen maar dat lukt dus niet.  Ik kan er dus zelf wel mee bellen en een sms versturen??? Mijn laatste hoop is hier op dit forum.  Zie graag jullie reacties. 

Mvg,

BarneyRubble

Hallo @BarneyRubble ,

In jouw situatie zou ik met jouw simkaartje en jouw telefoon naar een KPN-winkel toestappen. Daar kunnen ze bekijken of het simkaartje defect is en zonodig jou direct voorzien van een werkend kaartje.   


Reageer