toestel geeft alleen aan dat je noodnummer kan bellen, graag mogelijke oplossing aandragen.
Nou, volgens mij zul je wel wat horen. Om te beginnen raadt ik je aan om je 06 te verwijderenÂ
Een openbaar forum en je privégegevens erop zou ik niet doen. Zet je 06 in je profiel (privé) dan kan de klantenservice je verder helpen.
Â
Edit
Tis al opgelost zie ik.Â
gaat om Nokia 105 4G met prepaid sim
gaat om Nokia 105 4G met prepaid sim
Geen bereik lees ik, noodnummer.Â
Heb je al gecontroleerd op de dekkingskaart/storingen kaart of er misschien een melding staat? Zoniet zul je waarschijnlijk een andere simkaart nodig hebben.Â
Hi
Kan het wellicht zijn dat je jouw simkaart al aardig wat jaartjes hebt? Dan kan het zijn dat jouw simkaart niet meer aan de huidige netwerkvereisten voldoet en vervangen moet worden.Â
Ik wil je hoe dan ook aanraden om zo snel mogelijk te bellen met 0800 - 0402 of 1200. Mijn telefonische collega zal jou dan vermoedelijk een vervangende simkaart toezenden waarmee je jouw nummer weer kunt gebruiken!
HiÂ
Kan het wellicht zijn dat je jouw simkaart al aardig wat jaartjes hebt? Dan kan het zijn dat jouw simkaart niet meer aan de huidige netwerkvereisten voldoet en vervangen moet worden.Â
Ik wil je hoe dan ook aanraden om zo snel mogelijk te bellen met 0800 - 0402 of 1200. Mijn telefonische collega zal jou dan vermoedelijk een vervangende simkaart toezenden waarmee je jouw nummer weer kunt gebruiken!
Nieuwe Sim-kaart in vrij moderne telefoon maar zal inderdaad jullie 0800 nummer eens bellen
Ah, zou het dan kunnen zijn dat je nu een nieuwe simkaart hebt juist omdat hij vervangen is in verband met die netwerkwijzigingen? Zo ja, dan is de boosdoener mogelijk een blokkade die op je vorige simkaart gezet is. Onze klantenservice kan die blokkade verwijderenÂ
Hoe is dit gegaan
Ging het inderdaad om een blokkade of heb je toch iets anders kunnen doen om je nummer weer goed aan de praat te krijgen?Â
Hoe is dit gegaanÂ
Ging het inderdaad om een blokkade of heb je toch iets anders kunnen doen om je nummer weer goed aan de praat te krijgen?Â
Helaas niet kunnen oplossen maar ligt meer aan mij, ga binnenkort naar winkel in het dorp om dit op te lossen, is erg goed in dit soort zaken. Bedankt voor alle  hulp.
Ik wil je toch aanraden om contact te zoeken met onze klantenservice
Als je wil weten waar onze KPN winkels zich bevinden, kan je onze KPN winkelzoeker gebruiken!
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.