Ik ben sinds half september met mijn nummer na een abonnement over gegaan op prepaid. Echter kan ik het nummer alleen nog gebruiken via whatsapp. Oproepen en smsjes komen niet binnen. De 6 maand waarin ik moest opwaarderen zijn nog niet verstreken. Ook bij MijnKPN staat het nummer niet bij mijn producten.
Heb je wel direct na de omzetting tegoed gestort!?
Kun je nog 1244 bellen?
Zit je buiten Nederland dan is er wel voldoende tegoed nodig ook om gebeld te worden. Binnen EU minimaal € 5.
Ik heb niet meteen tegoed gestort.. en dat lukt nu dus ook niet. Ik zit niet in Nederland momenteel. 1244 bellen werkt ook niet.
1244 bellen werkt ook niet.
Dat belooft weinig goeds. We zitten nu over de 3 maanden waarbinnen het tegoed gestort had moeten worden. Dus meer fan waarschijnlijk is de aansluiting, en dus ook het nummer, nu vervallen.
Ook prepaid heeft voorwaarden.
Kan KPN hierin dan niks meer voor mij doen? En hoe nu verder? Een nieuwe esim?
Ook ik heb een keer gehad, dat 1244 het niet meer deed. Wel heb ik toen nog online geld kunnen storten. Werkt *101# ook niet meer ?
E-sim kan niet met prepaid. (alleen van abonnement naar prepaid)
En bij prepaid moet het dan een nieuwe simkaart worden met helaas ook een nieuw nummer. Dit moet je dan ook (zelf) wijzigen in je WhatsApp.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.