Skip to main content

Waarom is het.niet meer mogelijk om opwaarcodes re kopen via dundle

Beste ​@Alex87999 via onderstaande lijkt het gewoon te moeten kunnen:

https://dundle.com/nl/kpn/

Dundle?

Ik deed het gewoon via kpn zelf. Dan is je tegoed ook direct opgewaardeerd. Geen gedoe met codes.

http://kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm .

Paysafecard kopen via dundle app op kpn rekening

Beste ​@Alex87999 ik denk dat je dan toch bij Dundle moet zijn.

In je topictitel heb je het over een opwaardeerkaart, dan denk ik meteen prepaid opwaarderen, maar nu heb je het over een paysafecard, dat is heel iets anders en heeft, mijns inziens, niets met KPN te maken.

Of ik begrijp niet goed wat je bedoelt en wat je wilt.

Hoi ​@Alex87999. Als ik je goed begrijp wil je via de Dundle app een aankoop doen wat later in rekening wordt gebracht via je KPN factuur. Waarom dat precies voor jou niet mogelijk is weet ik niet, maar ik kan je wel vertellen dat er limieten zijn. Zo geldt er een maximum van €50,- per online aankoop en is er een kalendermaandlimiet gesteld van €300,-. Kan het zijn dat je daar tegenaan loopt? 

Op onze website vind je nog meer informatie over online aankopen via de KPN factuur. 

Nee is niet het geval

Kan jij dat voor mij on orde brengen..

Laatste..ging het bij google play ook niet . Gebeld  toen kon bij google  play wel weer..maar niet bij dundle. 

Als je wil dat wij een kijkje nemen achter de schermen, kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Mijn collega kan één en anders voor je nakijken.

Heb al gebeld  niks geblokkeerd 

Als er geen blokkade is dan is er aan KPN zijde niet meer wat er gedaan kan worden. Je zult dit dan toch bij Dundle moeten navragen. 

Heel makkelijk weer., dat is wel een beetje hoe het werkt bij kpn, toen ik me abonnement ging verlengen stond heel team klaar voor me ..als er maar betaald moet worden

Hoi ​@Alex87999 

Dundle en Paysafecard zijn géén producten vanuit KPN, maar losstaande producten van andere bedrijven dan KPN.

Dus als je een Paysafecard wilt aanschaffen via de website van Dundle, en dat werkt opeens niet meer, dan moet je in dat geval aankloppen bij de helpdesk van Dundle.
Dat kan per e-mail of via de chat: Dundle Hulp en Ondersteuning

Dit geldt ook bij het eventueel opwaarderen van je KPN Prepaid tegoed via Dundle, als dat ook niet kan of niet wil lukken.

Bij KPN staat alles goed, dat is inmiddels voor je gecheckt door een medewerker van de klantenservice van KPN, er staan geen blokkades op je KPN aansluiting.
Vanuit de kant van KPN is er nu alles aan gedaan, wat er vanuit KPN gedaan kan worden.

Maar alles rondom het bestellen, betalen, problemen, ect. via de website van Bundle, dien je echt contact op te nemen met de helpdesk van Dundle zelf.

Wat *** jij  allemaal ...ga iemand anders lastig vallen  ..een zeer tevreden klant ben je en kennis van zake ..hahahahahahahah

.blijkbaar niet *****

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Hoi ​@Alex87999 

Ten eerste laten we het netjes en fatsoenlijk houden binnen jouw topic, schelden is verboden volgens de community regels, en dat doe ik ook niet richting jouw.

Daarnaast is de community een klant-helpt-klant platform, waarbij klanten elkaar helpen.
Zelf ben ik jaren in dienst geweest van KPN, dus ben een oud-medewerker van KPN die veel kennis heeft over de verschillende procedures binnen KPN, maar nu inderdaad een tevreden klant van KPN is gebleven.

Ik heb meer dan 25 jaar in de telecomwereld mogen werken, dus weet echt wel hoe het werkt.
Ik wil je niets anders, zoals de moderatoren ook al hebben gedaan, jouw helpen bij je probleem.

En dan is reageren, zoals je nu hebt gedaan niet bepaald netjes!

Jij bent zo goed . Dingen die ik al uitgezocht heb ...dundle klantenservice..is al gebeurd , dus bemoei er niet mee.. en 100 procent had dit probleem voor kpn geld of.nog een abonnement kunnen aansmeren .. dat was het al lang opgelost 

​@Alex87999, bij deze een waarschuwing. Houd je aan de huisregels op onze community. Elkaar uitschelden hoort hier beslist niet thuis. 

Bij een volgende overtreding zal een tijdelijke ban plaatsvinden. Dit is een community, wat inhoudt dat andere klanten ook zullen reageren op je topic. Dat is het hele punt van een community. 
Als je alleen contact met KPN wilt kun je een belafspraak maken. 

Zoekt  het uit ...kan beter  het probleem oplossen dan hier beetje interessant te doen..blok me me maar *** ..ga werken.ga nuttig zijn 

Admin: bericht aangepast ivm huisregels

We hebben je gewaarschuwd, ​@Alex87999 . Bij deze volgt een tijdelijke ban.

Reageer