Skip to main content

Ik heb vanavond net voor sluitingstijd een pre-paid kaart gekocht bij de Primera.

Maar hij doet het niet in de telefoon.

Kom ik aan het speuren op het kartonnetje, is de kaart verlopen sinds 24-11-2024….

Nu kan ik morgen terug gaan, maar is er ook een andere manier om deze te activeren?

We hebben alles van KPN en deze is voor mn Pa, dacht ik even in orde te maken

Balen

Hallo ​@deVaart ,

Ik vermoed inderdaad dat je het beste het kaartje in de winkel kunt omruilen voor een wel werkend (geldig) simkaartje. 

Een alternatief is om contact op te nemen met de klantenservice:

bron: kennisbank 

Prepaid simkaart activeren

Heb je een nieuwe Prepaid aansluiting? Dan kan je de simkaart direct gebruiken. Zet je toestel aan en bel een Nederlands nummer (géén betaald servicenummer). Jouw simkaart wordt direct geactiveerd.

Lukt dit niet? Maak dan een belafspraak. Ze helpen je hier telefonisch bij.

Maar de kans is dan groot dat er alsnog dan een vervangend simkaartje verstuurd moet gaan worden. 

Hi en welkom ​@deVaart!

Dat is inderdaad balen. Ben je eruit gekomen met de tips van Noordzee hierboven? Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Hallo ​@deVaart ,

Ik vermoed inderdaad dat je het beste het kaartje in de winkel kunt omruilen voor een wel werkend (geldig) simkaartje. 

Een alternatief is om contact op te nemen met de klantenservice:

bron: kennisbank 

Prepaid simkaart activeren

Heb je een nieuwe Prepaid aansluiting? Dan kan je de simkaart direct gebruiken. Zet je toestel aan en bel een Nederlands nummer (géén betaald servicenummer). Jouw simkaart wordt direct geactiveerd.

Lukt dit niet? Maak dan een belafspraak. Ze helpen je hier telefonisch bij.

Maar de kans is dan groot dat er alsnog dan een vervangend simkaartje verstuurd moet gaan worden. 

@deVaart 

Is het gelukt in de winkel? 

Reageer