Skip to main content

Hallo allemaal,

De titel zegt het eigenlijk al. Wanneer ik deze optie aanklik, in mijn KPN, blijft alles nog steeds werken.

Ik heb mijn account ook al verwijderd, en opnieuw aangemaakt, maar nog steeds wordt niks uitgelogd.

Mijn ex zit nog lekker op mijn kosten tv te kijken in de kpn+ app. Heb het wachtwoord ook al veranderd, maar als het bovenstaande niet werkt, heeft een ander wachtwoord natuurlijk ook geen zin. 

Bij alle andere apps lukt het wel, alleen bij KPN niet…

Hoe kan ik hem eraf gooien? 😵

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Wijzig ook jouw pincode en log vervolgens in op tv.kpn.com. Daar kan je apparaten uitloggen.

Hey, via deze link zie je inderdaad de apparaten staan. Bedankt! Hoop dat het nu gewerkt heeft 🙏🏻

Ik neem aan dat je de pincode ook veranderd hebt want anders heeft het weinig nut.

Ja, heb ik 😊

Volgens mij heeft het gewerkt! Ik zie geen bekeken programma's meer in de kpn+ app (normaliter de hele dag door) Super bedankt!!! 🙏🏻

Welkom op de community ​@PinkiieStephiie. Goed om te lezen dat het met wjb's hulp is gelukt om jouw ex uit te loggen.

Die knop die nu geen reactie geeft hoort natuurlijk wel te werken. Kreeg je helemaal niets in beeld toen je er op drukte, of bijvoorbeeld wel een melding die zei dat het gedaan zou worden?

Ik neem je punt sowieso mee, zodat er naar gekeken kan worden! Dank je voor het melden.

Die knop die nu geen reactie geeft hoort natuurlijk wel te werken.

Welke knop heb je het dan over?

Als ik inlog op mijn KPN (zowel de site als de app) staat ergens de optie 'alle apparaten uitloggen'. Maar die optie werkt niet. Ik kreeg wel de melding dat het 'gelukt' was, maar dit was dus niet het geval. Ook kon ik niet zien welke apparaten ingelogd waren.

Via de link die wjb stuurde, kun je alle ingelogde apparaten wel zien en verwijderen. 

Waarschijnlijk bedoel je deze knop…

...maar die is om op andere apparaten uit te loggen uit MijnKPN.

Ja, klopt. Deze optie bedoelde ik. Bedankt, ik ben niet zo handig 😉

Misschien handig als kpn dit erbij zet, want ik vind het niet heel duidelijk overkomen dat deze optie alleen voor MijnKPN geldt. Bij apps als Netflix, Disney, HBO betekent 'alle apparaten uitloggen' wel dat je mensen blokkeert om te kijken. Vandaar mijn verwarring 😊

Ik dacht ook even dat die knop in de TV app zat, die neem ik in ieder geval mee als een wens voor de toekomst zodat dat bekeken kan worden.

Reageer